Wednesday, May 24, 2017

Aftershave Axe Africa [100ml]



Έχω χρησιμοποιήσει πολύ παλιά το, Nivea After Shave Sensitive Balm 100ml, της Γερμανικής Nivea για αρκετά χρόνια. Το συγκεκριμένο μύριζε πολύ ωραία αλλά λίγο γυναικεία. Έτσι κάποια στιγμή σκέφτηκα να πάω σε ένα παραδοσιακού τύπου Aftershave όπως το Axe Africa.

Από τη στιγμή που άρχισα να το χρησιμοποιώ δεν το αλλάζω με τίποτα! Η μυρωδιά είναι ζεστή, πολύ αρρενωπή αλλά ταυτόχρονα διακριτική και όχι πολύ βαριά. Κάτι που μου ταίριαξε γάντι. Η χαρτονένια συσκευασία είναι πραγματικά πανέμορφη από αισθητικής άποψης και το ίδιο και το μπουκαλάκι που έχει μέσα.

Το εν λόγω προϊόν προέρχεται από την πολύ γνωστή όσο και παλιά Βρετανική εταιρεία, Unilever. Το μόνο αρνητικό του είναι η κάπως τσιμπημένη τιμή του σε σχέση με ανταγωνιστικά προϊόντα.

Η ποσότητα είναι αρκετή ώστε να σας κρατήσει αρκετούς μήνες ανάλογα με το πόσο συχνά ξυρίζεστε. Εγώ δεν ξυρίζομαι συχνά οπότε μου κρατάει περισσότερο. Επίσης έχει στο στόμιο ενσωματωμένο δοσομετρητή για να μην το σπαταλάτε καθόλου κατά τη χρήση. Κάτι που δεν έχω ξαναδεί να το έχει άλλο ανταγωνιστικό προϊόν.

Συμπερασματικά, το Axe Aftershave Africa είναι ένα εξαιρετικό προϊόν τέλεια σχεδιασμένο που θα ικανοποιήσει τους περισσότερους άνδρες που ψάχνουν ένα πολύ ποιοτικό και ταυτόχρονα αρρενωπό aftershave.


Θετικά


·         Αρρενωπή αλλά και διακριτική μυρωδιά
·         Πολύ καλαίσθητη συσκευασία και μπουκαλάκι
·         Αρκετή ποσότητα υγρού
·         Διαθέτει εξαιρετικό στόμιο – δοσομετρητή προς αποφυγή σπατάλης


Αρνητικά


 Κανένα!

No comments:

Post a Comment