Friday, April 26, 2019

Κάρτα μνήμης Kingston Canvas Select microSDXC 64GB U1 with Adapter



Την χρησιμοποιώ εδώ και ένα χρόνο περίπου, αφού την αγόρασα μαζί με ένα δεκάρι, οκταπύρηνο τάμπλετ της MLS (T8 Fingerprint). Η ταχύτητα ανάγνωσης είναι πολύ καλή (80 MB/s) αλλά η ταχύτητα εγγραφής (10 MB/s) υστερεί και είναι μέτρια. Εντούτοις πήρα εν γνώσει μου μία πολύ οικονομική κάρτα MicroSD γιατί ήδη το tablet κόστιζε αρκετά και δεν μπορούσα να δώσω πολλά παραπάνω χρήματα και για κάρτα επέκτασης.

Έχω περάσει σε αυτήν από τον υπολογιστή μου με καλώδιο πάμπολλα βίντεο μέχρι FullHD ανάλυση (όχι παραπάνω). Εικόνες και φωτογραφίες διαφόρων ειδών και αναλύσεων σε τύπους αρχείων .jpg, .png και .gif κυρίως. Μουσική σε μορφή .mp3 και έγγραφα σε μορφή .pdf και .docx. Τα ανοίγει όλα χωρίς κανένα πρόβλημα και γρήγορα. Από αξιοπιστία πολύ γερή ως τώρα.

Έχω και άλλα προϊόντα της εξαιρετικής παλιάς Αμερικάνικης (Καλιφορνέζικης) εταιρείας Kingston, όπως μνήμες για σταθερό υπολογιστή DDR3, 3 φλασάκια διαφορετικά μοντέλα και ουδέποτε μου έχει παρουσιαστεί πρόβλημα. Είναι μία από τις καλύτερες εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών και πουλάει σε χαμηλές, προσιτές τιμές.

Άρα συνιστώ αυτή την φθηνή κάρτα επέκτασης χωρίς επιφυλάξεις σε όλους όσους δεν έχουν πολύ υψηλές απαιτήσεις γενικά. Χαρείτε τη!

No comments:

Post a Comment