Friday, March 13, 2020

Ακουστικά Handsfree (In-ear) Xiaomi Piston Basic Edition μαύρα




Τα Xiaomi Piston Basic Edition, είναι ένα ακόμα εξαιρετικό Κινέζικο προϊόν. Είναι τα πρώτα ακουστικά που έχω πιάσει στα χέρια μου, τα οποία διαθέτουν ισχυρότατο ατσάλι. Δοκίμασα το ατσάλι τους με ένα φθηνό μαγνητάκι που κατέχω εδώ και χρόνια. Άρα σας βεβαιώνω με σιγουριά ότι είναι ανθεκτικότατο, αθάνατο, ατσάλι. Και όχι φτηνιάρικο αλουμίνιο, φτωχής δύναμης και αντοχής.

Ο ήχος τους έχει έντονα μπάσα και είναι πολύ ποιοτικός. Αλλά η συνολική έντασή του είναι κάπως χαμηλή. Σε σχέση με άλλα πολλά ακουστικά που είχα και έχω. Μαρκών: Element, Maxell, LG κ.α.

Αγόρασα τα ακουστικά Xiaomi Piston Basic Edition, διότι τα παλιά μου 2 ζευγάρια της, επίσης Κινεζικής, Element, χάλασαν μετά από χρόνια χρήσης.

Το καλώδιό τους είναι μακρύ και δεν μπερδεύεται εύκολα. Παρότι δεν είναι πεπλατυσμένο, όπως έχω δει και χρησιμοποιήσει σε άλλα ακουστικά ψείρες.

Τα Xiaomi Piston Basic Edition τα χρησιμοποιώ στο καινούργιο μου ελληνικό MP3/MP4 player, Crypto MP1800 Plus. Το οποίο είναι εξαίρετο και έχει καλό ήχο.

Τα Xiaomi Piston Basic Edition έχουν, σαν ακουστικά in-ear που είναι, 3 μεγέθη σιλικόνης. Για μικρά, μεσαία και μεγάλα αυτιά. Εγώ χρησιμοποιώ τις μεγάλες σιλικόνες γιατί έχω σχετικά μεγάλα αυτιά.

Φύλαξα στο κουτάκι της Xiaomi τις υπόλοιπες, μικρότερες σιλικόνες. Σε περίπτωση που κάποτε τις χρειαστώ. Η αντοχή τους θα φανεί σε βάθος χρόνου. Αν και όταν μου χαλάσουν, θα επεξεργαστώ ξανά αυτήν την αξιολόγηση.

Η συσκευασία των ακουστικών δεν έχει καμία μετάφραση στα Αγγλικά ή σε άλλες γλώσσες πέρα από τα Κινεζικά. Κακό αυτό, αλλά το καταλαβαίνω και το συγχωρώ για ένα τόσο plug and play προϊόν. Όπως τα ακουστικά ψείρες.

Το βύσμα τους δεν είναι επιχρυσωμένο, κάτι που πιθανόν να βοηθούσε σε έναν ακόμα τελειότερο ήχο. Αλλά και πάλι κάτι τέτοιο δεν είναι και απολύτως απαραίτητο να γίνει κατασκευαστικά από τα διάφορα εργοστάσια.

Η τιμή τους είναι πολύ χαμηλή για την ανώτερη ποιότητα που προσφέρουν τα εν λόγω ακουστικά. Συμπερασματικά, τα ακουστικά ψείρες, Xiaomi Piston Basic Edition είναι ένα πολύ καλό προϊόν που θα ικανοποιήσει με την ποιότητά του ακόμα και τους απαιτητικότερους από εσάς. Χαρείτε τα!


Θετικά


·         Όμορφο σχέδιο
·         Ανθεκτικά και ατσάλινα
·         Ποιοτικός ήχος με ωραία μπάσα
·         Χαμηλή τιμή


Αρνητικά


·         Δεν είναι επίχρυσο το βύσμα
·         Το κουτάκι τους δεν έχει καμία μετάφραση από τα Κινέζικα

No comments:

Post a Comment