Sunday, May 17, 2020

Πινέλο ξυρίσματος με τρίχα χοίρου. Omega 11574, Pura Setola




Πρώτα απ’ όλα οφείλω να πω το γιατί αποφάσισα και αγόρασα το συγκεκριμένο πινέλο ξυρίσματος. Είχα αγοράσει πριν από πολλά χρόνια ένα άλλο πινέλο. Το πιο πιθανό είναι να είναι κι αυτό από τρίχα γουρουνιού (χοίρου).

Λόγω της εμφάνισης και των 2 που είναι πολύ παρόμοια. Με ακριβώς τον ίδιο, διπλό χρωματισμό της τρίχας (κίτρινο με μαύρο στη μέση των τριχών).

Όμως, με τα χρόνια και τη χρήση, το παλιό μου πινέλο έχασε αρκετές τρίχες και δεν μου άρεσε να το βλέπω έτσι μαδημένο. Από άποψη αισθητικής δικής μου βέβαια, παρότι ακόμα κάνει καλά τη δουλειά του.

Έψαχνα για εβδομάδες ολόκληρες για ένα καλό, ποιοτικό και φθηνό πινελάκι στο skroutz.gr. Και κατέληξα στο Omega 11574, λόγω του ότι είναι οικονομικό, η κατασκευή του φαίνεται άξια λόγου και μου άρεσε πολύ το σχήμα του, το πλαστικό υλικό της βάσης του και το μαύρο με λίγο πορτοκαλί, χρώμα του.

Ήθελα δηλαδή να πάρω ένα σύγχρονο πινελάκι με τρίχα χοίρου, που να έχει αρκετά μεγάλη βάση. Για να το πιάνω με μία σχετική άνεση με τα μεγάλα χέρια μου.

Η εταιρεία Omega, είναι Ιταλική και κατασκευάζει πολλά και ποιοτικά προϊόντα. Εγώ την ήξερα από παλιά για τα πολύ ακριβά ρολόγια της. Φυσικά, ποτέ δεν έχω ξοδέψει ούτε είχα τόσα χρήματα για τόσο ακριβά ρολόγια. Αλλά, νομίζω ότι παρά το δυσβάσταχτο κόστος τους, είναι όμορφα και με καλούς εσωτερικούς μηχανισμούς.

Όταν έμαθα ότι η Omega κατασκευάζει πολλά σχέδια και τύπους πινέλων ξυρίσματος. Διάλεξα το δικό μου βάσει περισσότερο εργονομίας, μεγέθους, καλής εμφάνισης και χαμηλής τιμής.

Να ξέρετε ότι τα πινέλα χοίρου είναι τα πιο οικονομικά. Σε σχέση με τα ακριβά του ασβού ή τα συνθετικά. Όμως, παρά το μειωμένο αντίτιμό τους, είναι πολύ γερά, ανθεκτικά και δεν θέλουν πολλή συντήρηση.

Το Omega 11574 φαίνεται, εκ πρώτης όψεως, αρκετά στιβαρό και ανθεκτικό. Η μαύρη βάση του είναι από πολύ ελαφρύ πλαστικό και δεν είναι διαφανής. Ως εκ τούτου το όλο προϊόν είναι ελαφρύτατο.

Όταν έβρεξα το πινέλο για πρώτη φορά, αμέσως μου εμφάνισε μία έντονη και κάπως άσχημη μυρωδιά γουρουνιού. Αλλά λένε ότι αυτό συμβαίνει μόνο αν δεν το έχεις χρησιμοποιήσει καθόλου. Αυτοί που ξέρουν λένε ότι αν ξυριστείς με ένα πινέλο χοίρου 2 – 3 φορές φεύγει εντελώς η κακή αυτή μυρωδιά. Εγώ έχω ξυριστεί μία φορά και η μυρωδιά, όντως μειώθηκε αισθητά. Οπότε, φαντάζομαι ότι αν ξυριστώ 2 – 3 φορές ακόμα δεν θα μυρίζει καθόλου πια.

Ενημέρωση αξιολόγησης: Σάββατο, 27 Ιουνίου 2020. Από τότε που αγόρασα και άρχισα να χρησιμοποιώ το πινέλο έχει χάσει γύρω στις 8 – 10 τρίχες και το φροντίζω αρκετά. Το στεγνώνω όσο μπορώ σε ειδική πλαστική βάση. Δεν το κακομεταχειρίζομαι.

Το ότι έχασε κιόλας κάποιες τρίχες δεν μου αρέσει. Να δούμε ως πότε θα κρατήσει εντέλει πριν χρειαστώ καινούργιο. Πάντως για τα χρήματά του δεν πάει κι άσχημα.

Η τελική αξιοπιστία του και το αν θα μαδήσει πολύ με τον καιρό, θα φανεί στο μέλλον. Πάντως, σε εμένα εμπνέει εμπιστοσύνη σαν αγαθό. Το συνιστώ σε γενικές γραμμές. Χαρείτε το!


Θετικά


·         Είναι πολύ ελαφρύ
·         Πολύ όμορφο σχέδιο σε σύγχρονο, μαύρο χρώμα
·         Είναι στιβαρό και γερό
·         Χαμηλή τιμή


Αρνητικά


·         Μυρίζει γουρουνίλα (!) στην αρχή αν το πλύνετε με λίγο νερό
·         Έχασε μερικές τρίχες μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα χρήσης

No comments:

Post a Comment