Saturday, November 25, 2017

Samsung micro USB Cable & Wall Adapter Μαύρο (EP-TA12EBE) (Retail)


Ο φορτιστής αυτός είναι ολόκληρος σε μαύρο χρώμα. Μέσα σε διάστημα 1 με 1,5 χρόνου το καλώδιο που φορτίζει το τηλέφωνο κόπηκε. Και ενώ στην αρχή μού είχε φανεί πολύ ποιοτικό και ανθεκτικό. Τελικά, κράτησα τον φορτιστή και αντικατέστησα μόνο το καλώδιο με ένα εξαιρετικό καλώδιο φόρτισης της Remax μπλε χρώματος (Remax RC-001m).

Το πρώτο μου παράπονο, πέρα από το κομμένο καλώδιο είναι ότι: Το καλώδιο USB to MicroUSB μπαίνει στο πλάι του φορτιστή και όχι από πάνω όπως έχω δει στον παλιό μου φορτιστή του smartphone μου από την LG. Κάτι που δεν με βολεύει καθόλου.

Επιπλέον, για κάποιο λόγο πρέπει να ζορίσεις πολύ το βύσμα του καλωδίου για να μπει στην υποδοχή του φορτιστή αυτού. Μιλάμε ότι θέλει πολύ δύναμη. Τέτοιο πρόβλημα δεν έχω καθόλου με τον άλλο φορτιστή της LG. Το μόνο καλό είναι ότι το εν λόγω προϊόν είναι αρκετά όμορφο σε εμφάνιση.

Συνεπώς δεν το συνιστώ να το αγοράσει κάποιος. Η απόφαση δική σας.


Θετικά


·         Όμορφη εμφάνιση


Αρνητικά


·         Όχι αρκετά ανθεκτικό καλώδιο
·         Φορτιστής που το καλώδιο μπαίνει στο πλάι και όχι από πάνω
·         Πολύ σκληρή η υποδοχή του φορτιστή για το καλώδιο USB

No comments:

Post a Comment