Monday, August 3, 2020

Τεκίλα. Olmeca Dark Chocolate (Λικέρ). 700ml




Έχω δοκιμάσει τα εξής ποτά έως τώρα στη ζωή μου: Κρασί κόκκινο, ούζο Πλωμαρίου και Μυτιλήνης, βότκα Absolut και Stolichnaya, διάφορα λικέρ, ουίσκι διαφόρων μαρκών. Και, φυσικά, Τεκίλα λευκή (silver) της Sierra πιο παλιά.

 

 

Το αγαπημένο μου ποτό από όλα αυτά που προανέφερα είναι η Τεκίλα. Ήμουν μεταξύ δύο επιλογών όταν αγόραζα το συγκεκριμένο λικεράκι. Ή να πάρω μία τεκίλα κίτρινη, που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου.

 

Ή να δοκιμάσω για πρώτη φορά αυτόν τον πολύ γλυκό και πανέμορφο συνδυασμό αγνής Μεξικάνικης άσπρης Τεκίλας με μαύρη σοκολάτα.

 

Δεν μετάνιωσα ποτέ για την επιλογή μου. Αυτό το Λικέρ είναι ό,τι πιο νόστιμο σε αλκοολούχο έχω πιει ποτέ. Θαυμάσια γεύση.

 

Αν και η γεύση του αλκοόλ στην Olmeca Dark Chocolate Τεκίλα είναι αρκετά έντονη λόγω του σχετικά υψηλού ποσοστού οινοπνεύματος (20%). Δεν σου αφήνει άσχημη γεύση στο στόμα. Αλλά πολύ γλυκιά.

 

Και βέβαια, δεν με βαράει όσο η κανονική Τεκίλα του 38% αλκοόλ. Ήπια χθες το βράδυ 3 μεγάλου μεγέθους σφηνάκια και απλά έκανα λίγο κεφάλι που λένε. Όχι κανένα μεθύσι σπουδαίο, μην φανταστείτε.

 

Το μπουκάλι είναι σωστό έργο τέχνης με σχέδια, πολύ ιδιαίτερα, παραδοσιακά των Ινδιάνων (Μάγια αν δεν κάνω λάθος) του Μεξικού. Οι άλλες Τεκίλες που κυκλοφορούν έχουν άσχημα μπουκάλια χωρίς καμία ομορφάδα.

 

Κάτι Jose Cuervo και τέτοιες. Επειδή με ξετρέλανε τελείως το σχέδιο του μπουκαλιού, πήρα την Olmeca, τελικά. Και επειδή έμεινα ευχαριστημένος και από το περιεχόμενο σίγουρα θα ξαναπάρω Τεκίλα Olmeca. Ή Κίτρινη ή την ίδια πάλι.

 

Δυστυχώς δεν έχω βρει ακόμα την Olmeca Dark Chocolate Τεκίλα σε σούπερ μάρκετ. Εγώ την πήρα από μία μικρή, φτωχική, κάβα σχετικά κοντά στο σπίτι μου. Αλλά μπορείτε να την παραγγείλετε και διαδικτυακά φυσικά.

 

Συμπερασματικά, συνιστώ ανεπιφύλακτα την Τεκίλα Olmeca Dark Chocolate. Αφού είναι σχετικά οικονομική και προσφέρει τέλεια γεύση.

 

Επιπροσθέτως, το μπουκάλι είναι αριστούργημα, από αισθητικής άποψης. Απολαύστε την κρύα ή με παγάκια, όπως αναγράφει και το μπουκάλι στο πίσω μέρος του στα Αγγλικά.

 

Θετικά

 

·         Πολύ γλυκιά, αξιόλογη γεύση

·         Χαμηλό, σχετικά, ποσοστό αλκοόλ (20%)

·         Πανέμορφο μπουκάλι με παραδοσιακά σχέδια επάνω

·         Λογική τιμή

·         Πιο φιλική προς τις πιο ευαίσθητες στο αλκοόλ, γυναίκες

 

 

Αρνητικά

 

·         Δεν την έχω βρει σε Αθηναϊκά σούπερ μάρκετ ακόμα

No comments:

Post a Comment