Monday, June 7, 2021

Οδοντόβουρτσα, μέτρια. AIM Ultra – Reach. 1 + 1 δώρο

 



Εμπιστεύομαι τις παραδοσιακές, χειροκίνητες, οδοντόβουρτσες της AIM, εδώ και πολλά, πολλά χρόνια.

 

Τώρα τελευταία, στις διαφημίσεις της τηλεόρασης, λένε ότι και καλά οι οδοντίατροι συνιστούν, τις νέου τύπου ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, με την στρογγυλή κεφαλή. Επιτρέψτε μου να έχω πολλές επιφυλάξεις, για το αν αυτές οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, είναι πράγματι πιο αποτελεσματικές, από τις παραδοσιακές.

 

Το σίγουρο είναι ότι κοστίζουν πολύ περισσότερο. Άλλωστε, όλα στην εποχή μας, είναι πια θέματα marketing και του πώς θα πουλήσουν οι εταιρείες, τα ακριβότερα προϊόντα.

 

Να ξέρετε ότι οι οδοντίατροι συνιστούν μέτριες οδοντόβουρτσες. Αφού, οι μαλακές, δεν καθαρίζουν αποτελεσματικά. Και οι σκληρές, πληγώνουν τα ούλα και αφαιρούν, το πολύτιμο, φυσικό, σμάλτο των δοντιών.

 

Η AIM Ultra Reach έχει μεταλλικό, βαρύ, σκελετό. Σε σχέση με άλλες οδοντόβουρτσες της ΑΙΜ, που είχα πριν λίγο καιρό. Σαν ποιότητα, είναι στιβαρή και ανθεκτική.

 

Όμως, αυτό, πέρα από το βάρος που της προσθέτει. Την κάνει να γλιστράει στο χέρι. Με αποτέλεσμα να δυσκολεύει τον χρήστη στον καθαρισμό των δοντιών του.

 

Επιπλέον, η κεφαλή της, είναι μικρή σε μήκος. Κάτι που, αν έχετε σχετικά, μεγάλα δόντια, όπως εγώ. Δεν θα σας βολέψει τόσο καλά.

 

Εγώ, επειδή είμαι ψηλός (1,90 μέτρα), και έχω μεγάλα χέρια. Βρήκα την οδοντόβουρτσα αυτή, κάπως μικρή, σε μήκος.

 

Γενικά, προτιμώ, τις πιο χοντροκομμένες, ογκώδεις, μεγάλες, πλαστικές, οδοντόβουρτσες.

 

Το μεγάλο πλεονέκτημα της AIM Ultra Reach είναι ότι καθαρίζεται πολύ εύκολα η λαβή της. Δεν μένουν υπολείμματα οδοντόκρεμας, επάνω της, μετά το βούρτσισμα. Διότι γλιστρούν και φεύγουν, από μόνα τους.

 

Οι πλαστικές οδοντόβουρτσες, λερώνουν πιο πολύ. Και θέλουν τρίψιμο για να φύγει το λέρωμα.

 

Δεν θα ξαναγόραζα, με τίποτα, το συγκεκριμένο προϊόν. Αν και, ο σχεδιασμός της είναι κατάλληλος, για πολλούς ανθρώπους. Σε κάθε περίπτωση, εμένα, δεν μου κάνει, την δουλειά που θέλω.

 

Όταν ξαναγοράσω οδοντόβουρτσα, θα πάρω σίγουρα, την παλιά μου, AIM AIM White System με Perlite. Η οποία λευκαίνει και τα δόντια, παράλληλα.

 

Η απόφαση, αγοράς δική σας.

 

Θετικά

 

·         Καλή, στιβαρή, μεταλλική κατασκευή

·         Καθαρίζεται πανεύκολα η λαβή της

·         Είναι μέτρια σε σκληρότητα

·         Συχνές προσφορές 1 + 1 δώρο, στα σούπερ μάρκετ

 

Αρνητικά

 

·         Είναι μικρή η κεφαλή και η λαβή. Μη κατάλληλη για μεγαλόσωμους ανθρώπους με μεγάλα δόντια

·         Γλιστράει στα χέρια, όσο βουρτσίζετε

·         Ο μεταλλικός σκελετός, προσθέτει, αχρείαστο, βάρος

·         Δεν έχει, λευκαντική δράση

No comments:

Post a Comment