Tuesday, November 10, 2015

Acme GA05 PC gamepad



Αγόρασα, το NOD Metal Hub 4.3, για 2 λόγους. 1ον  επειδή ο σταθερός μου υπολογιστής έχει μία μικρούλα μητρική, πολύ φθηνή, της ASRock.

 

Η οποία βγάζει μόνο 4 υποδοχές USB 2.0. Ή 6, αν συνδέσετε στην μητρική αυτή, μία επέκταση, 2 επιπλέον υποδοχών, USB. Αν ξέρετε το πώς να βρείτε, ένα τέτοιο, καλώδιο – αντάπτορα. Και πώς να το εγκαταστήσετε, σε μία μητρική πλακέτα [κάρτα].

 

Και 2ον. Επειδή, μετά από περίπου 2 χρόνια χρήσης. Tο προηγούμενο μου USB HUB: Powertech PT-705. Χάλασε εντελώς.

 

Το NOD Metal Hub 4.3. Βολεύει, αρκετά. Διότι έχει, παράλληλα τοποθετημένες, τις θύρες USB 3.0. Και όχι κυκλικά όπως κάποια ανταγωνιστικά προϊόντα της, σαφώς πιο αξιόπιστης, TPLink.  

 

Έχω, αυτή την στιγμή συνδεδεμένες 4 από 4 συσκευές:

 

1)   Εξωτερικό σκληρό δίσκο μηχανικό. 1 TB Seagate

2)   Ένα dongle για χειριστήριο παιχνιδιών τύπου Xbox 360. Esperanza EGG12K. Αξιολόγηση δική  μου υπάρχει στο skroutz.gr

3)   Έναν μικρό δέκτη Bluetooth. LogiLink USB Bluetooth 4.0 Adapter (BT0037). Αξιολόγηση δική  μου υπάρχει στο skroutz.gr

4)   Ένα παλιό gamepad Acme Ga – 05

 

Το καλώδιό του είναι αρκετά κοντό. Στα 15 εκατοστά. Έτσι, όταν το συνδέω σε μία θύρα USB 2.0, κρέμεται στον αέρα, κάτι που, ενδέχεται να ενοχλεί, κάποιους. Εγώ δεν έχω μεγάλο πρόβλημα, με αυτό. Το έχω συνηθίσει.

 

Τονίζω εδώ ότι δεν είναι Type C to USB του. Αλλά του παλαιού τύπου, USBA. Έχει ένδειξη λειτουργίας LED.

 

Το NOD Metal Hub 4.3, είναι, ένα όμορφο, προϊόν. Φαίνεται, σαφώς πιο στιβαρής κατασκευής. Σε σχέση με το προηγούμενό μου USB HUB, Powertech PT – 705.

 

Το, μαύρο αλουμίνιο του NOD Metal Hub 4.3, τού προσδίδει άλλον αέρα! Αν μού χαλάσει στο μέλλον, θα επεξεργαστώ, αυτή την αξιολόγηση, αμέσως. Όπως έκανα, και για το Powertech PT – 705. Όταν χάλασε.

 

Αυτό που με εντυπωσίασε, είναι ότι το NOD Metal Hub 4.3, έχει 2 χρόνια εγγύηση. Σύμφωνα με την ίδια την συσκευασία του.

 

 

Θετικά

 

·         Καλή ποιότητα κατασκευής. Από αλουμίνιο

·         Έχει 4 υποδοχές USB 3.0

·         Έχει 2 χρόνια εγγύηση

·         Οι θύρες USB είναι τοποθετημένες παράλληλα, κάτι που με βόλεψε.

·         Έχει ένδειξη LED

 

 

Αρνητικά

 

·         Κοντό, σχετικά, το καλώδιο σύνδεσης

No comments:

Post a Comment