Saturday, December 2, 2017

Μνήμη RAM για σταθερό υπολογιστή Kingston ValueRAM 8GB DDR3-1333MHz (KVR1333D3N9/8G)


Η Kingston (δείτε εδώ τον ιστότοπό της) είναι μία Καλιφορνέζικη πολύ γνωστή εταιρεία η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή παντός τύπου ηλεκτρονικών μνημών. Ιδρύθηκε το 1987. Τα προϊόντα της εταιρεία αυτής είναι γνωστά για την πολύ υψηλή ποιότητα αλλά και την εξαιρετική αισθητική τους.

Καταρχάς οφείλω να πω πως εμπιστεύομαι πολύ την Αμερικανική εταιρεία Kingston και τα προϊόντα της. Έχω και είχα στο παρελθόν πολλές μνήμες RAM (αυτή την στιγμή έχω 5 μνήμες RAM) αυτής της εταιρείας καθώς και 3 φλασάκια. Όλα δουλεύουν πολύ καλά και αξιόπιστα.

Η εν λόγω μνήμη έχει χωρητικότητα 8 GB και συχνότητα στα 1333 MHz. Είναι τεχνολογίας DDR3. Και είναι κατασκευασμένη για σταθερούς υπολογιστές. Την έχω από τις 31/05/2017. Την χρησιμοποιώ σε ένα 2ο σταθερό υπολογιστή που έχω στήσει με Windows 7 64-bit Professional. Μαζί με αυτήν έχω εγκατεστημένη και μία μνήμη τελείως διαφορετικών προδιαγραφών, την Patriot Signature 4GB DDR3-1600MHz (PSD34G160081).

Παρότι θεωρείται λίγο επίφοβο απ’ ότι διάβασα να εγκαταστήσει κανείς 2 τέτοιες μνήμες τόσο διαφορετικές μεταξύ τους. Εγώ το τόλμησα και μου βγήκε σε καλό. Αφού το μηχάνημά μου λειτουργεί σταθερά και καλά.

Εν κατακλείδι, η Kingston ValueRAM 8GB DDR3-1333MHz (KVR1333D3N9/8G) είναι μία εξαιρετική και αξιόπιστη μνήμη με εγγύηση εφ’ όρου ζωής από την μαμά εταιρεία Kingston. Την συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όλους τους χρήστες Η/Υ. Χαρείτε τη!


Θετικά


·         Σταθερή και αξιόπιστη λειτουργία
·         Αρκετά όμορφος σχεδιασμός
·         Απλή και εύχρηστη


Αρνητικά



·         Η χαμηλή συχνότητά της

No comments:

Post a Comment