Monday, June 22, 2020

STR8 Rise After Shave Lotion. 100 ml




Έχω χρησιμοποιήσει τα εξής after shave: Axe Africa (κριτική μου υπάρχει στο www.skroutz.gr) και το STR8 Oxygen (δεν πωλείται πια).

Η αξιοθαύμαστη, υπερπολυτελής συσκευασία, είναι σε μαύρο χρώμα με ασημί γράμματα. Ο ίδιος ο μεγάλος αστέρας του παγκοσμίου μπάσκετ, Γιάννης Αντετοκούνμπο. Έχει υπογράψει με την προσωπική του όμορφη, ιδιαίτερη υπογραφή πολλά από τα προϊόντα της σειράς STR8. Συμπεριλαμβανομένου και του STR8 Rise After Shave.

Το μεγαλούτσικο, των 100 ml, μπουκαλάκι είναι εντελώς διαφανές. Ώστε να μπορείς να βλέπεις ανά πάσα στιγμή πόση ποσότητα υγρού έχει απομείνει προς κατανάλωση.

Το μπουκαλάκι είναι πολύ όμορφο και εντελώς αντρικό σαν σχέδιο. Το άρωμα του STR8 Rise After Shave είναι βαρύ, βαρβάτο, έντονο, πολύ αρρενωπό, πικάντικο αλλά, ταυτόχρονα, γλυκό και ευχάριστο. Συνάμα, διαρκεί πολύ.

Αν και ανήκει στα νέα αυτή τη στιγμή, Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2020, αρώματα της STR8 και όχι στα κλασικά και πιο δοκιμασμένα. Όπως τα STR8 Original ή STR8 Hero. Μην σας ξεγελάει αυτό το γεγονός. Το STR8 Rise After Shave διαθέτει το ομορφότερο άρωμα που έχω μυρίσει ποτέ!

Είχα αγοράσει πριν από μερικούς μήνες το παλιό, STR8 Oxygen, το οποίο δεν κυκλοφορεί πλέον από την εταιρεία. Ήταν ένα σπουδαίο after shave, που με έφερε σε πρώτη επαφή με τα εξαίρετα προϊόντα περιποίησης STR8. Τα οποία και προτιμώ πλέον να αγοράζω τώρα παρά το Axe Africa το οποίο αγόραζα επί πολλά χρόνια.

Τονίζω εδώ ότι δεν είμαι, σε καμία περίπτωση, διαφημιστής της STR8. Είμαι ένας απλός χρήστης που γράφει ελεύθερα τη γνώμη του. Πάντα με βάση την εμπειρία μου και τον αγνό ενθουσιασμό μου. Για μία εταιρεία που πράγματι ξεχωρίζει, στα μάτια τα δικά μου.

Παρατήρησα ότι το δέρμα μου είχε πιο μαλακή υφή μετά το ξύρισμα με το STR8 Rise After Shave. Σε σχέση με το Axe Africa, που μου έχει απομείνει λίγο υγρό σε ένα παλιό μπουκαλάκι.

Κάπου εκεί κατάλαβα αυτό που λένε πολλοί, «Ό,τι πληρώνεις παίρνεις». Η μεταλλική συσκευασία του STR8 Rise After Shave είναι ένα σωστό κομψοτέχνημα της σύγχρονης τεχνολογίας! Υπέροχη στ’ αλήθεια. Αξίζει κάθε δεκάρα.

Το μόνο μου παράπονο από τα after shave της STR8 είναι ότι δεν έχουν κατά κάποιον τρόπο κατασκευάσει το στόμιο του μπουκαλιού έτσι ώστε να πέφτει λίγο – λίγο στο χέρι το υγρό. Όπως έχω δει στα after shave της Axe και της Old Spice.

Συμπερασματικά, το STR8 Rise After Shave είναι ένα καταπληκτικό after shave από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς. Απολαύστε το!


Θετικά


·         Θεσπέσιο, μοναδικό, βαρύ, αρρενωπό άρωμα
·         Μεγάλη διάρκεια της οσμής του
·         Υπερπολυτελής, πανέμορφη, μεταλλική συσκευασία
·         Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και μαλακό
·         Το προϊόν υπογράφει ο σπουδαίος αστέρας του παγκοσμίου Μπάσκετ, Γιάννης Αντετοκούνμπο
·         Διαφανές μπουκάλι


Αρνητικά


·         Δεν έχει ειδικό στόμιο προς αποφυγή σπατάλης, όπως έχουν ανταγωνιστικά προϊόντα

No comments:

Post a Comment