Saturday, January 16, 2021

Τεκίλα, λευκή. Olmeca Blanco (700ml)








Έχω δοκιμάσει τα εξής ποτά έως τώρα στη ζωή μου: Μπύρες Fix, Mythos και άλλων μαρκών, Gordon’s Space, Smirnoff Ice, κρασί κόκκινο, ούζο Πλωμαρίου και Μίνι Μυτιλήνης. Διάφορα λικέρ.

 

Ουίσκι:

 

1.   Jack Daniels old no.7 (σχετική αξιολόγησή μου υπάρχει στο skroutz.gr)

2.   The Famous Grouse

3.   Dimple

 

Τεκίλες:

 

1.   Τεκίλα λευκή (silver) της Sierra πιο παλιά (υπάρχει σχετική κριτική μου στο skroutz.gr).

2.   Τεκίλα κίτρινη (χρυσή) Olmeca Reposado (υπάρχει σχετική κριτική μου στο skroutz.gr).

3.   Λικέρ Τεκίλας, Olmeca Dark Chocolate (υπάρχει σχετική κριτική μου στο skroutz.gr).

 

Βότκες:

 

1.   Absolut

2.   Stolichnaya

3.   Ursus Roter

 

Σχετικά πρόσφατα, τελείωσα για πρώτη φορά ένα μπουκάλι Olmeca Dark Chocolate Τεκίλα 700ml. Ήταν στ’ αλήθεια ένα αξιοθαύμαστο ποτό! Σχετική, αξιολόγησή μου, υπάρχει στο skroutz.

 

Η Μεξικάνικη, Τεκίλα είναι ένα από τα 2 πιο αγαπημένα μου, από τα λεγόμενα, σκληρά ποτά. Το άλλο είναι το Ουίσκι.

 

Δοκίμασα την Τεκίλα Olmeca Blanco σε ψηλό, μεγάλο ποτήρι, με αγνό, χυμό λεμόνι, από το Σούπερ Μάρκετ.

 

Για μένα, ο χυμός λεμονιού, επειδή τρελαίνομαι για το λεμόνι, και γενικά για τις ξινές γεύσεις, είναι ιδανικός συνδυασμός. Αλλά, λόγω της ήπιας γεύσης της, μπορείτε να την απολαμβάνετε και σκέτη, σε σφηνάκια. Είναι και έτσι ωραία.

 

Η γεύση της Τεκίλας, Olmeca Blanco είναι ιδιαίτερη, αγνή, κιτρική, φρέσκια, σαφώς ήπια. Ιδίως σε σχέση με την κίτρινη Tequila, η οποία είναι υπερβολικά σκληρή και καυτερή, για τα γούστα μου.

 

 

Και δύσκολα θα ξαναγόραζα την τελευταία. Η άσπρη, είναι η πιο παλιά, κλασική Τεκίλα, αν δεν κάνω λάθος.

 

Στο πίσω μέρος του μπουκαλιού. Έχει ένα σήμα που λέει ότι απαγορεύεται η κατανάλωση της Τεκίλας από έγγειες γυναίκες. Είναι όχι μόνο έντιμο, αλλά και απολύτως απαραίτητο. Να το γράφει αυτό ένα οποιοδήποτε ποτό. Πόσο μάλλον ένα τόσο σκληρό ποτό όπως είναι η βαρβάτη, Τεκίλα.

 

Αν έχετε προβλήματα με το στομάχι σας, όπως εγώ. Τότε θα σας συνιστούσα να μην κατεβάζετε τις Τεκίλες, σκέτες. Αλλά αραιωμένες.

 

Να ξέρετε, συνάμα, ότι η Τεκίλα, σαν ποτό, χτυπάει άσχημα το πεπτικό σας σύστημα. Για να προστατεύσω τον άρρωστο, οισοφάγο μου. Αποφάσισα να πίνω πιο πολύ Ουίσκι, παρά Τεκίλα. Το οποίο Ουίσκι εμένα μού κάθεται πιο καλά, στον ταλαιπωρημένο, οργανισμό μου. Και δεν με επιβαρύνει περαιτέρω.

 

Ο μύθος των Μάγια, Ινδιάνων λέει ότι: Οι Θεοί των ιθαγενών του Μεξικού. Είδαν πόσο άσωτοι και αχάριστοι ήταν οι θνητοί. Έτσι, τους έδωσαν την Τεκίλα, για να τους τιμωρήσουν, και να τους κάνουν όλους μπεκρήδες!

 

Το μπουκάλι είναι σωστό έργο τέχνης με σχέδια, πολύ ιδιαίτερα, παραδοσιακά των Ινδιάνων (Μάγια αν δεν κάνω λάθος) του Μεξικού. Οι άλλες Τεκίλες που κυκλοφορούν έχουν άσχημα μπουκάλια χωρίς καμία ομορφάδα.

 

Το ποτό της Τεκίλας γενικά είναι ό,τι το καλύτερο αν θέλετε να ανακουφίσετε την ένταση και να χαλαρώσετε, κοιμηθείτε.

 

Παρά το βαρύ 38,0% αλκοόλ που έχουν όλες οι Τεκίλες, λευκές ή κίτρινες. Η Tequila Olmeca Blanco, δεν μου άφησε άσχημη γεύση στο στόμα μετά την κατανάλωσή της.

 

Αυτό δείχνει ότι η Tequila, Olmeca Blanco είναι μία, αρίστης ποιότητας και καθαρότητας, Τεκίλα

 

Συμπερασματικά, η Τεκίλα Olmeca Blanco, είναι μία θαυμαστή επιλογή, ποιοτικής Τεκίλας. Απολαύστε την!

 

Θετικά

 

·         Αξιόλογη, απαλή, ήπια, κιτρική, φρέσκια γεύση

·         Πανέμορφο μπουκάλι με παραδοσιακά σχέδια επάνω

·         Συνδυάζεται με ό,τι χυμό ή αναψυκτικό θέλετε

·         Την βρίσκεις εύκολα στα μεγάλα Σούπερ Μάρκετ

 

 

Αρνητικά

 

·         Χτυπάει για τα καλά στο πεπτικό σύστημα. Δεν κατηγορώ την συγκεκριμένη μάρκα. Το λέω γενικά, για όλες τις Τεκίλες

No comments:

Post a Comment