Sunday, January 20, 2019

Καλώδιο σύνδεσης MicroUSB “Aculine USB 2.0 Cable USB-A male - micro USB-B male 1.8m (USB-010)”



Πρώτα απ’ όλα οφείλω να πω πως έχω αγοράσει 3 τέτοια καλώδια για να φορτίζω το πολύ παλιό έξυπνο τηλέφωνό μου και το tablet μου. Πριν πάρω αυτά τα καλώδια είχα αγοράσει 3 καλώδια γρήγορης υποτίθεται φόρτισης από την Remax (RC-001m).

Αυτά, ενώ φαίνονταν πολύ μοντέρνα και υψηλής ποιότητας χαλάσανε και τα 3 σε χρονικό διάστημα λιγότερο των 6 μηνών χωρίς φυσικά να τα κακομεταχειριστώ.

Αγόρασα πριν από αρκετούς μήνες 3 καλώδια της Aculine μαζί με δύο απλά καλώδια προέκτασης συσκευών USB των 1,8 μέτρων το καθένα (Aculine USB-001).

Πρόκειται για απλά και φθηνά καλώδια, τα οποία είναι αρκετά αξιόπιστα αν δεν τα κακομεταχειριστείτε καθόλου. Αρκεί ένα απλό τράβηγμα με το πόδι για να χαλάσουν. Δεν σας κρύβω ότι μου χάλασαν 2 από αυτά λόγω κακής μεταχείρισης, κατά λάθος βέβαια.

Η ποιότητα κατασκευής τους είναι καλή για την χαμηλή τιμή τους και φαίνονται αρκετά στιβαρά. Στην άκρη του καλωδίου και στην αρχή του βύσματος, το πλαστικό είναι ενισχυμένο ώστε να είναι πιο ανθεκτικό. Η εφαρμογή των βυσμάτων στις διάφορες συσκευές είναι σταθερή και γερή.

Η ταχύτητα φόρτισης είναι κανονική και ικανοποιητική για τις δικές μου ανάγκες. Αν θέλετε υψηλότερη ταχύτητα θα πρέπει να δώσετε περισσότερα χρήματα. Σας προτείνω σε αυτή την περίπτωση να αγοράσετε το καλώδιο Acme Regular USB 2.0 to micro USB Cable Μαύρο 2m (CB1012BK). Το οποίο έχω δοκιμάσει (έχω ένα κομμάτι) και είναι πολύ καλό.

Συμπερασματικά, αν ψάχνετε για ένα απλό, χρηστικό καλώδιο για να φορτίζετε ή να περνάτε δεδομένα στις φορητές συσκευές σας, τότε τα καλώδια της Aculine θα σας ικανοποιήσουν, δεδομένου ότι δεν έχετε μεγάλες απαιτήσεις. Προσέξετε όμως διότι δεν αντέχουν καθόλου την κακομεταχείριση. Αν τα προσέχετε θα τα έχετε για πολύ καιρό.


Θετικά


·         Καλή εφαρμογή των βυσμάτων στις διάφορες συσκευές
·         Καλή ποιότητα κατασκευής για την τιμή τους
·         Ενίσχυση των βυσμάτων για αυξημένη αντοχή
·         Χαμηλή τιμή
                     

Αρνητικά


·         Χαλάνε εύκολα αν τα κακοχρησιμοποιήσετε
·         Όχι πολύ γρήγορη η ταχύτητα φόρτισης

No comments:

Post a Comment