Monday, April 3, 2023

Πληκτρολόγιο Alcatroz Xplorer K330 Silent






 

Αγόρασα, το συγκεκριμένο, πληκτρολόγιο. Επειδή, το προηγούμενό μου. Μου το έσπασε η γατούλα μου!

 

Ζητούσα ένα απλό, μικρούλι, οικονομικό, πληκτρολόγιο. Με, όσο το δυνατόν, πιο απαλά και αθόρυβα, πλήκτρα. Και, το βρήκα, στο αγαθό αυτό.

 

Το προϊόν αυτό, έχει σχεδιαστεί, στην Σιγκαπούρη. Αλλά, κατασκευάζεται, στην πανέμορφη χώρα, που λέγεται, Κίνα.

 

Στα θετικά του: 1ον Είναι, εντελώς μίνιμαλ, σχέδιο. 2ον έχει 2 χρόνια εγγύηση. 3ον Τα πλήκτρα είναι πολύ μαλακά και ήσυχα. Έτσι ώστε, να είναι ιδανικό, για συγγραφή.

 

4ον Δεν έχει, τα παραδοσιακά, εύθραυστα, ποδαράκια, που το ανυψώνουν. Αλλά, διαθέτει, μία πανέξυπνη, κλίση. Ώστε, να είναι η χρήση του, πολύ άνετη.

 

5ον Είναι συμβατό με υπολογιστές Macintosh και, φυσικά, Windows. 6ον Διαθέτει ανθεκτικά πλήκτρα. 7ον Αν σας πέσει κάποιο υγρό, όπως νερό, δεν θα χαλάσει.

 

Αν θέλετε να το καθαρίσετε. Χρησιμοποιήστε, αντισηπτικά μαντιλάκια. Από το σούπερ μάρκετ. Δεν συνιστώ το οινόπνευμα. Διότι, μπορεί να σβηστούν τα γράμματα.

 

Μιλώντας για γράμματα. Το πληκτρολόγιο έχει μόνο Αγγλικούς χαρακτήρες. Αν, αυτό, σας προβληματίζει. Κοιτάξτε για άλλο προϊόν.

 

Δεν είναι φωτιζόμενο. Τα αρνητικά του είναι: 1ον ότι το πλήκτρο “Enter” είναι μικρό και παραλληλόγραμμο. Σε σχέση με άλλα πληκτρολόγια που είχα.

 

2ον ενώ, έχει πλαστικά στοπ, για να μην γλιστράει, στο ξύλινο, πολύ μικρό, γραφειάκι μου. Αυτά, δεν κάνουν, καλή δουλειά.

 

Οι ακριβείς διαστάσεις του, είναι: 410 Χ 120 Χ 28 χιλιοστά.

 

Συμπερασματικά, το πληκτρολόγιο, Alcatroz Silent K330, είναι ένα πολύ καλό προϊόν, για την, τόσο χαμηλή, τιμή του. Εγώ, το χρησιμοποιώ, για γράψιμο και gaming. Είμαι ευχαριστημένος. Το έχω ήδη αγαπήσει!

 

 

Θετικά

 

·         Είναι ανθεκτικό και αδιάβροχο

·         Είναι πολύ φθηνό

·         Έχει 2 χρόνια εγγύηση

·         Τα πλήκτρα του, είναι απαλά και αθόρυβα

·         Έχει κλίση, αντί για ευαίσθητα, ποδαράκια

·         Είναι κατάλληλο για Windows & Macintosh

·         Μινιμαλιστικό, όμορφο, σχέδιο

 

 

Αρνητικά

 

·         Γλιστράει αρκετά σε ξύλινη επιφάνεια

·         Το κουμπί “Enter” είναι μικρό

No comments:

Post a Comment