Friday, February 17, 2023

Jack Daniel’s Tennessee Fire [50 ml]. Λικέρ

 






Από Ουίσκι, Σκωτσέζικα και Αμερικάνικα. Έχω πιει ως σήμερα (Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2023) με σειρά κατανάλωσης, από την παλαιότερη, στην νεώτερη, τα εξής:

 

1.   The Famous Grouse (αξιολόγησή μου αυτού του πιοτού υπάρχει στο skroutz.gr)

2.   Dimple

3.   Jack Daniels Old No. 7 (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

4.   Teacher's, Highland Cream (αξιολόγησή μου αυτού του πιόματος υπάρχει στο skroutz.gr)

5.   Jack Daniels Gentleman Jack (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

6.   Buffalo Trace (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

7.             Haig Gold Label

8.   Dewars White Label (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

9.   Jim Beam White Label

 

Έχω δοκιμάσει, και τα εξής άλλα ποτά, έως τώρα: Μπύρες Fix, Mythos, Corona Extra και άλλων μαρκών. Gordons Space, Smirnoff Ice, κρασί κόκκινο διαφόρων παραγωγών. Ούζο Πλωμαρίου και Mini Μυτιλήνης. Βότκα Absolut και Stolichnaya. Τεκίλα λευκή (silver) της Sierra. Τεκίλες Olmeca Blanco & Olmeca Reposado. Και 2 λικέρ: Olmeca Dark Chocolate & το Jack Daniel’s Tennessee Fire.

 

Το Jack Daniel’s Tennessee Fire. Είναι ένα λικέρ κανέλας, αναμεμειγμένο, με υψηλό ποσοστό, ουίσκι.

 

Το άρωμά του, είναι πραγματικά φανταστικό, υπέροχο! Η γεύση του, είναι, αρκετά μονοδιάστατη. Για εμένα, αλλά και για πολύ πιο έμπειρους πότες, από τον εαυτό μου.

 

Αυτά που μού ήρθαν πολύ έντονα, είναι η κανέλα. Μαζί με ισχυρή γεύση, από το θρυλικό, Jack Daniels Old No. 7.

 

Το πρόβλημα όμως, με το συγκεκριμένο, λικέρ ουίσκι. Είναι ότι, το ποσοστό του αλκοόλ, είναι υπερβολικά υψηλό [35%]. Αυτό ήταν που με ενόχλησε.

 

Όμως, αν σας αρέσει το ουίσκι, να το πίνετε σκέτο. Τότε δεν θα σας κάνει άσχημη εντύπωση. Όπως έκανε σε μένα.

 

Εγώ, αγόρασα, το μικρούλι μπουκαλάκι, των 50 ml. Διότι ήθελα απλώς να το δοκιμάσω. Δεν ήξερα, εάν θα μού άρεσε, τόσο. Για να ξοδέψω τα χρήματά μου, σε ένα μπουκάλι μεγάλο, των 700 ml.

 

Η μποτίλια του, Jack Daniel’s Tennessee Fire. Είναι, ουσιαστικά πανέμορφη. Και το χρώμα του υγρού, λάμπει σαν το χρυσάφι! Είναι ένα προϊόν έντονα ελκυστικό, στο μάτι του καταναλωτή.

 

Συμπερασματικά λοιπόν. Ίσως να ξαναγόραζα, το λικέρ αυτό. Είναι, ωστόσο, τόσο ιδιαίτερο. Που, σαφώς και αξίζει, να το προσθέσετε, στην κάβα σας.

 

Αν, σας αρέσει η κανέλα, και το σκέτο Αμερικάνικο ουίσκι. Τότε μην το σκέφτεστε. Αγοράστε το και απολαύστε το!

 

 

Θετικά

 

·         Έντονη, εκπληκτική μυρωδιά, κανέλας

·         Θαυμάσιο μπουκάλι

·         Μπορείτε να το βρείτε, και σε μινιατούρα. Για να το δοκιμάσετε

 

 

Αρνητικά

 

·         Μεγάλο το ποσοστό του ουίσκι. Το πιοτό βγάζει οινοπνευματίλα.

No comments:

Post a Comment