Wednesday, September 28, 2016

Υδρόψυξη CPU “CoolerMaster Seidon 120V Ver.2”


Την ψήκτρα αυτή την αγόρασα με σκοπό να αντικαταστήσω την προηγούμενή μου ψήκτρα, Deep Cool Gamma Archer των 7,5 €. Με την τελευταία είχα πολύ υψηλές θερμοκρασίες σε κατάσταση ηρεμίας συστήματος (idle). Έφτανε ακόμα και στους 65 βαθμούς κελσίου χωρίς να παίζω ή να την ζορίζω καθόλου. Η ελάχιστη θερμοκρασία με την Gamma Archer ήταν 25 βαθμοί περίπου.

Η Cooler Master Seidon ψύχει πάρα πολύ αποτελεσματικά. Οι θερμοκρασίες που έχει σε idle είναι γύρω στους 13 με 15, το πολύ 20 βαθμούς. Σε αρκετά βαρύ gaming φτάνει τους 27 με 30 που μου φαίνεται εξαιρετική θερμοκρασία για τέτοιο μεγάλο φορτίο. Ο επεξεργαστής που έχω είναι ο οκταπύρηνος AMD FX-8300 χρονισμένος στα 3300 MHz. Επίσης η παραπάνω ψήκτρα είναι πολύ όμορφη σε εμφάνιση και καταλαμβάνει τον ελάχιστο δυνατό χώρο μέσα στο κουτί. Άρα κάνει άνετα και για μικρότερα κουτιά.

Το μόνο παράπονο που έχω από την Cooler Master Seidon είναι ότι κάνει ένα ελαφρύ βουητό όταν δουλεύει αλλά νομίζω ότι όλες οι υδροψύξεις το κάνουν αυτό σε ένα βαθμό. Έτσι κι αλλιώς πήρα εν γνώσει μου μία οικονομική υδρόψυξη για τον επεξεργαστή μου και όχι την ακριβότερη που υπήρχε στο μαγαζί.

Αν τυχόν μου χαλάσει στο μέλλον, που δεν το νομίζω θα κάνω edit της αξιολόγησής μου… Την εν λόγω ψήκτρα την συστήνω με την μόνη επιφύλαξη ότι δεν είναι εντελώς αθόρυβη. Είναι όμως εξαιρετικά αποτελεσματική. Η απόφαση δική σας…


Θετικά


·         Όμορφη εμφάνιση
·         Πιάνει ελάχιστο χώρο
·         Πολύ αποτελεσματική ψύξη των σύγχρονων επεξεργαστών


Αρνητικά


·         Κάνει λίγο θόρυβο σε σχέση με τις εντελώς αθόρυβες αερόψυκτες λύσεις

No comments:

Post a Comment