Tuesday, September 27, 2016

Ψήκτρα CPU “DeepCool Gamma Archer”


Την συγκεκριμένη ψήκτρα την είχα για αρκετούς μήνες πάνω στον οκταπύρηνο AMD FX-8300 επεξεργαστή μου. Δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος από την ψύξη της για αυτό και τελικά την άλλαξα με μία υδρόψυκτη λύση της Cooler Master (CoolerMaster Seidon 120V Ver.2). Σε κατάσταση ηρεμίας (idle) ανέβαζε μέχρι και 65 βαθμούς Κελσίου. Η ελάχιστη θερμοκρασία ήταν γύρω στους 30 βαθμούς. Σε gaming και ζόρισμα θα πρέπει να ξεπερνούσε τους 80.

Τα καλά της είναι ότι είναι εντελώς αθόρυβη και όμορφη σε εμφάνιση. Έχω έναν τετραπύρηνο επεξεργαστή σε ένα δεύτερο PC που έχω στήσει. Άλλαξα την stock ψήκτρα της AMD FX-4300 CPU με μία ψήκτρα των 30 € περίπου της DeepCool (DeepCool GAMMAXX400). Η τελευταία απογείωσε την ψύξη του συστήματός μου και έριξε δραματικά τις θερμοκρασίες.

Οπότε η Gamma Archer είναι μία ψήκτρα που σίγουρα δεν επαρκεί για σύγχρονα οκταπύρηνα συστήματα Desktop PC. Για να κάνει καλή δουλειά μία ψήκτρα θα πρέπει να είναι λίγο ακριβότερη αερόψυκτη για τους σύγχρονους πολύ ισχυρούς επεξεργαστές.

Επίσης αν μία CPU βράζει για καιρό με μία ανεπαρκή ψήκτρα είναι πολύ πιθανό να καεί εντελώς και να χαλάσει σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οπότε αναγκαστικά (το λέω εκ πικρής πείρας) θα πρέπει να μπει λίγο βαθύτερα το χέρι στην τσέπη. Η απόφαση δική σας…


Θετικά


·         Πολύ όμορφη και κομψή σε εμφάνιση
·         Αθόρυβη
·         Πολύ χαμηλή τιμή


Αρνητικά


·         Ανεπαρκής η ψύξη για τους περισσότερους ισχυρούς σύγχρονους επεξεργαστές

No comments:

Post a Comment