Saturday, July 15, 2017

Σκληρός δίσκος 3.5’’ Western Digital Black 500GB


Τον συγκεκριμένο σκληρό δίσκο τον έχω δουλέψει για περίπου 5 χρόνια σαν βασικό δίσκο με τα Windows πάνω και πολλά παιχνίδια αρχικά. Και κατόπιν, επειδή πήρα άλλον μεγαλύτερο πρόσφατα, για λίγο καιρό τον δούλεψα ως δευτερεύοντα δίσκο για back-up.

Πρόκειται για έναν πολύ αξιόπιστο, αθόρυβο και αρκετά γρήγορο δίσκο λόγω και της συνδεσμολογίας του SATA 3. Επίσης είναι και πολύ περιποιημένος και όμορφος σε εμφάνιση. Τον είχα αγοράσει πριν πολλά χρόνια. Την περίοδο που είχε γίνει η μεγάλη καταστροφή στα εργοστάσια στην Ταϊβάν (αν δεν κάνω λάθος στη χώρα). Τότε, οι τιμές των μεγαλύτερης χωρητικότητας σκληρών δίσκων (HDD) ήταν παράλογες λόγω του ότι είχαν υποστεί μεγάλες ζημιές τα εργοστάσια που τους κατασκεύαζαν.

Έτσι, και ενώ ήθελα να πάρω έναν σκληρό δίσκο στα 2 TB, αναγκάστηκα λόγω παράλογων τιμών να πάρω αυτόν στα 500 GB.

Τελικά, αφαίρεσα τον δίσκο από το σύστημά μου όχι επειδή παρουσίασε κάποιο πρόβλημα ή βλάβη. Αλλά επειδή πάλιωσε πολύ και η χωρητικότητά του δεν μου ήταν πλέον αρκετή. Επιπλέον τον είχα γεμίσει μέχρι τέρμα όταν τον αφαίρεσα από τον σταθερό μου υπολογιστή.

Γενικά οφείλω να ομολογήσω πώς από τότε που είχα σταθερό υπολογιστή δικό μου πάντα προτιμούσα τους σκληρούς δίσκους της Seagate, λόγω κυρίως φοβερής αξιοπιστίας. Έτσι, στον υπολογιστή που έχω τώρα έχω εδώ και λίγο καιρό σαν βασικό δίσκο έναν Seagate Barracuda στα 2 TB.

Όμως πιστεύω ότι και οι HDD της Western Digital είναι πολλές φορές πολύ καλοί και αξιόλογοι. Όπως είναι και της Hitachi επίσης. Ο συγκεκριμένος σκληρός, τον οποίο αφορά η παρούσα αξιολόγηση είναι πολύ αξιόλογος και γερός.

Όμως, η τιμή του για έναν δίσκο των 500 GB μόλις, που αναμένεται να καλύψει τις ανάγκες λίγων χρηστών την σημερινή εποχή θεωρώ ότι είναι τελείως υπερβολική. Όταν με 50 περίπου ευρώ, αγοράζεις έναν ολοκαίνουργιο (εξαιρετικό βάση αξιολογήσεων) σκληρό δίσκο της Seagate στην διπλάσια χωρητικότητα. Δηλαδή στο 1 TB.

Ακριβώς λόγω της παράλογης τιμής του, δεν θα βάλω 5 αστέρια στην αξιολόγησή μου αυτή όπως σκόπευα αρχικά. Παρότι σαν μηχάνημα τα αξίζει από πλευράς ποιότητας.

Θετικά


·         Όμορφος σχεδιασμός
·         Υψηλή αξιοπιστία
·         Αθόρυβος
·         Αρκετά γρήγορος για HDD


Αρνητικά



·         Εξωφρενική η τιμή για την χωρητικότητά του

No comments:

Post a Comment