Wednesday, June 27, 2018

Αορτήρας για όπλα Airsoft τύπου AK (Καλάσνικοφ)

“AK Series Tactical Gun Sling - Black Color” Classic Army (Hong Kong)

Εξαιρετικά ανθεκτικός και στιβαρός αορτήρας σε λογική τιμή



Αγόρασα τον συγκεκριμένο αορτήρα από το Airsoftcenter.gr σε μαύρο χρώμα για να τον περάσω πάνω στο απλό τυφέκιο εφόδου ελατηρίου AK – 47 της Γαλλικής Cybergun (δείτε εδώ). Το οποίο έχω στην κατοχή μου εδώ και 7 χρόνια περίπου.

Σκοπός μου ήταν κυρίως να ομορφύνω το όπλο κάνοντάς το να φαίνεται πιο μαύρο απ’ ότι είναι. Είχα αγοράσει πριν αρκετά χρόνια τον μαύρο αορτήρα της εταιρείας. Στο μαγαζί μου συνέστησαν τον πράσινο/χακί αλλά τους είπα να μου δώσουν τον μαύρο που μου ταιριάζει ίσως καλύτερα στο όπλο που έχω. Αφού ήδη είχε μαύρα στοιχεία στο σχέδιό του, μαζί με πολύ καλή πλαστική απομίμηση χρώματος ξύλου, σαν τα πρώτα ΑΚ που κατασκευάστηκαν από την τότε Σοβιετική Ένωση.

Ο αορτήρας είναι αρκετά δύσκολος όσον αφορά στην τοποθέτηση πάνω στα πιαστράκια που έχει το ίδιο το Καλάσνικόφ μου. Μου ήταν αδύνατο δεν σας κρύβω να τον περάσω μόνος μου. Τηλεφώνησα στο κατάστημα και τους το είπα την ίδια μέρα. Αλλά δεν χρειάστηκε τελικά να πάω το όπλο από εκεί (πράγμα πολύ δύσκολο λόγω νομοθεσίας), διότι η μητέρα μου είχε μεγάλη εμπειρία με ιμάντες από τις διάφορες τσάντες της και κατάφερε να μου το περάσει και να το μου το προσαρμόσει επακριβώς στο σώμα μου.

Το ίδιο το προϊόν είναι εξαιρετικά στιβαρό και δυνατό. Δεν θα σας απογοητεύσει ποτέ όσο σκληρά και αν το μεταχειριστείτε. Δεν θα κοπεί ποτέ. Ομολογουμένως δεν του έχω βγάλει τα μάτια, το χρησιμοποιώ με προσοχή και έχει μετά από 7 χρόνια πρακτικά μηδενικές φθορές. Αυτό που δεν ξέρω είναι αν ο αορτήρας είναι ανοξείδωτος (τα μεταλλικά του στοιχεία που είναι και πολλά). Αλλά αν ήμουν στην θέση σας δεν θα το έβρεχα καθόλου από φόβο μήπως σκουριάσει.

Συμπερασματικά, το προϊόν διατίθεται σε καλή τιμή και είναι πολύ γερό και ανθεκτικότατο. Ένας αορτήρας στρατιωτικής αξιοπιστίας και ακρίβειας! Ο μόνος μπελάς για κάποιους μπορεί να είναι το πέρασμά του πάνω στο Καλάσνικόφ σας. Χαρείτε τον!


Θετικά


·         Όμορφο σχέδιο και χρώμα
·         Πολύ αξιόπιστος και γερός
·         Τοποθετείται σε κάθε τύπου και μάρκας Καλάσνικοφ


Αρνητικά


·         Είναι λίγο μπελάς το πέρασμά του πάνω στο όπλο

No comments:

Post a Comment