Saturday, August 25, 2018

Οδοντόκρεμα Sensodyne Gentle Whitening 75ml


Για πολλά χρόνια χρησιμοποιούσα την οδοντόκρεμα AIM WHITE NOW. Η οποία ήταν πολύ καλή οδοντόκρεμα και με είχε βολέψει πολύ. Όμως, τον τελευταίο καιρό, είχα πόνους στα ούλα και στα δόντια όταν τα βούρτσιζα με την προαναφερθείσα οδοντόκρεμα. Έτσι, κατάλαβα ότι μεγαλώνοντας απέκτησα κάποια ευαισθησία στο στόμα.

Είχα μία σχετική συζήτηση με τη μητέρα μου, η οποία χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια οδοντόκρεμα της Sensodyne. Αφού μου είπε ότι είχε κι αυτή πόνους και ευαισθησία στα πολύ ζεστά και τα πολύ κρύα όπως ακριβώς κι εγώ. Και ότι με την Sensodyne λύθηκε εντελώς το πρόβλημά της. Έτσι με έπεισε να την δοκιμάσω κι εγώ.

Ο λόγος που διάλεξα την λευκαντική έκδοση της Sensodyne Gentle Whitening είναι ότι παρόλο που δεν καπνίζω καθόλου, το φυσικό χρώμα των δοντιών μου είναι κάπως κιτρινωπό. Και πάντα ήθελα μία οδοντόκρεμα που να λευκαίνει αρκετά τα δόντια.

Η Sensodyne Gentle Whitening είναι πολύ πιο μαλακή και προστατευτική για τα δόντια και τα ούλα μου και μού έλυσε το πρόβλημα του πόνου από την πρώτη μέρα χρήσης.

Το μόνο παράπονο που έχω είναι ότι η λεύκανση των δοντιών δεν είναι τόσο εμφανής αμέσως όπως με την προηγούμενη λευκαντική οδοντόπαστά μου. Αλλά αυτό είναι κάτι που το περίμενα λίγο έως πολύ. Σε κάθε περίπτωση δεν μπορείς να έχεις και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο! Πάντα κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις.

Η Sensodyne Gentle Whitening αφήνει μία υπέροχη, πολύ απαλή γεύση στο στόμα μετά το βούρτσισμα και η οποία διαρκεί για πολλή ώρα. Όταν βουρτσίζεις τα δόντια σου και μετά αισθάνεσαι θεραπευμένος και πολύ όμορφα. Έτσι, το πλύσιμο των δοντιών δεν είναι πια αγγαρεία.

Τέτοια έξοχη αίσθηση δεν είχα καθόλου με την προηγούμενή μου οδοντόπαστα. Το μόνο παράπονο που έχω είναι η αυξημένη τιμή της σε σχέση με τις άλλες απλές οδοντόκρεμες. Τα σουπερμάρκετ την πωλούν πολύ ακριβά. Αλλά, όπως λένε, ότι πληρώνεις παίρνεις. Κάτι που ισχύει τις περισσότερες φορές η αλήθεια είναι.

Συμπερασματικά, η Sensodyne Gentle Whitening είναι μία πολύ καλή οδοντόπαστα που θα σας ανακουφίσει άμεσα από πόνους και ευαισθησίες των ούλων και των δοντιών. Κάνει ότι υπόσχεται και σας τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Αν ήταν και λίγο φθηνότερη θα ήταν το τέλειο προϊόν!


Θετικά


·         Αφήνει υπέροχη αίσθηση στο στόμα που διαρκεί
·         Θεραπεύει τα πονεμένα δόντια και ούλα αποτελεσματικά
·         Κάνει το βούρτσισμα ευχαρίστηση


Αρνητικά


·         Δεν λευκαίνει πολύ άμεσα και αποτελεσματικά όπως άλλες λευκαντικές οδοντόκρεμες
·         Η τιμή της είναι αρκετά τσουχτερή

No comments:

Post a Comment