Thursday, April 16, 2020

Solgar Skin Nails and Hair, 60 ταμπλέτες




Καταρχήν θα πρέπει να γνωρίζετε ότι τα συμπληρώματα διατροφής, όπως και τα φάρμακα, έχουν παρενέργειες σε κάποιους ανθρώπους. Το ιδανικότερο θα ήταν να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας πριν αγοράσετε κάποιο συμπλήρωμα διατροφής.

Αγόρασα το πρώτο μου μπουκαλάκι από αυτό το συμπλήρωμα διατροφής διότι είχα σοβαρότατο πρόβλημα με τα νύχια των ποδιών μου. Τα οποία σπάγανε άσχημα και συνέχεια. Χρειάστηκε ακόμα και να κάνω εγχείρηση στο ΙΚΑ Λεωφόρου Αλεξάνδρας, γιατί έσπασε ένα νύχι του ποδιού και μου δημιούργησε σοβαρή μόλυνση.

Είχα πάρει και πολλές βαριές αντιβιώσεις για τα κακοφορμισμένα νύχια μου που έμπαιναν βίαια μέσα στο κρέας. Μόλις από το πρώτο κουτί και πριν αυτό μου τελειώσει, σταμάτησαν να σπάνε τα νύχια μου και σκλήρυναν και στην αφή ακόμα, όταν τα αγγίζω με το χέρι.

Έμεινα τόσο ικανοποιημένος με το εν λόγω προϊόν που παράγγειλα 2 επιπλέον συσκευασίες των 60 χαπιών η κάθε μία. Με σκοπό να ισχυροποιήσω κι άλλο τα νύχια μου.

Το Solgar Skin Nails and Hair δυναμώνει μαλλιά, νύχια και δέρμα. Το αρνητικό αυτού του συμπληρώματος διατροφής, που εγώ εντόπισα, είναι το εξής:

Τα χάπια είναι χοντρά, μεγάλα και θέλουν πολύ νερό για να τα καταπιείτε, για να μην σας κάτσουν στο λαιμό. Εντούτοις, αν ασκήσετε αρκετή πίεση με τα δάχτυλά σας στο κέντρο της ταμπλέτας, μπορείτε να τα κόψετε στη μέση. Αν και δεν έχουν ειδική εγκοπή από το εργοστάσιο για να κόβονται πολύ εύκολα.

Αυτό, ίσως δικαιολογείται κάπως, από την χαμηλή τιμή του προϊόντος. Το μπουκαλάκι έχει μία έντονη μυρωδιά πολύ παράξενη, που πρώτη φορά την μυρίζω στη ζωή μου! Όμως, μου άρεσε τελικά σαν οσμή, παρότι είναι έντονη και αφύσικη.

Εγώ παίρνω 2 ταμπλέτες την ημέρα, μετά τα κυρίως γεύματα. Είναι η μέγιστη συνιστώμενη ημερήσια δόση. Αν δεν έχετε έντονο πρόβλημα, μπορείτε να λαμβάνετε ένα χάπι την ημέρα.

Σέβομαι απολύτως τους ανθρώπους στους οποίους δεν τους «έκατσε» καλά στον οργανισμό τους το συγκεκριμένο, ειδικό συμπλήρωμα διατροφής. Μολονότι, η δική μου εμπειρία ήταν σαφώς θετική και χωρίς ανεπιθύμητες παρενέργειες.

Έτσι, είμαι υποχρεωμένος να προσφέρω στο skroutz.gr μία θετική αξιολόγηση. Η συσκευασία του προϊόντος είναι όμορφη, προσεγμένη και ανθεκτική. Αν και, βέβαια, δεν μου έπεσε ποτέ κάτω.

Συμπερασματικά, το Solgar Skin Nails and Hair είναι ένα αξιόλογο ειδικό συμπλήρωμα διατροφής που μπορεί να σας βοηθήσει αποτελεσματικά και γρήγορα αν έχετε κάποιο πρόβλημα με τα μαλλιά σας, τα νύχια ή το δέρμα σας. Δοκιμάστε το!


Θετικά


·         Αξιόπιστο και αποτελεσματικό
·         Καλαίσθητη η συσκευασία
·         Λογική τιμή


Αρνητικά


·         Τα χάπια είναι μεγάλα και δυσκολεύουν έτσι την κατάποση
·         Έχουν αναφερθεί παρενέργειες από μερικούς χρήστες

No comments:

Post a Comment