Thursday, April 2, 2020

Spiroulina Nigrita Σπιρουλίνα Νιγρίτας 120 ταμπλέτες





Η Σπιρουλίνα Νιγρίτας Σερρών, είναι ένα ελληνικό και καλής ποιότητας προϊόν. Μέσα σε 2 – 3 μέρες λήψης είδα μεγάλη διαφορά σε πνευματική διαύγεια και σωματική αντοχή. Έτρεχα πάνω – κάτω σαν τον Βέγγο όλη μέρα!

Η τιμή της εν λόγω Σπιρουλίνας είναι λογική για την ποσότητα αλλά και την ανώτερη ποιότητα που προσφέρει.

Αν έχετε δυσκολία στο να κοιμηθείτε τα βράδια όπως εγώ που έχω χρόνιο πρόβλημα δύσκολου ύπνου. Μην ξεπεράσετε τα 2 χαπάκια ημερησίως. Εγώ παίρνω 2 χάπια κάθε πρωί. Και κοιμάμαι καλά τα βράδια. Σύμφωνα με την ίδια την συσκευασία του προϊόντος, συνιστάται η πρωινή λήψη της Σπιρουλίνας.

Δοκίμασα την Σπιρουλίνα Νιγρίτας κατόπιν σύστασης του γιατρού μου λόγω του ότι έχω πολύ άγχος, στρες. Και ο οργανισμός μου ήταν εξασθενημένος για διάφορους λόγους.

Αρρώστησα λίγο μετά τη διακοπή του πρώτου κουτιού Σπιρουλίνας που πήρα. Αλλά πολύ πιο ελαφριά απ’ ότι ασθενούσα όταν δεν την έπαιρνα.

Μεγάλη προσοχή: Μου είπε ο παθολόγος μου να την παίρνω για ένα μήνα και μετά να την σταματάω για ένα μήνα και ξανά το ίδιο. Άρα δεν κάνει να την λαμβάνετε συνέχεια και αδιαλείπτως.

Επειδή έμεινα ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές από την συγκεκριμένη Σπιρουλίνα Νιγρίτας, αγόρασα και λαμβάνω τώρα το 2ο μου κουτί.

Και τελειώνοντας με αυτή την αξιολόγηση να δούμε και 2 αρνητικά που εντόπισα σχετικά με το προϊόν αυτό. Μου συνέβη, στο πρώτο κουτί που πήρα, λίγα χάπια σπάσανε και θρυμματίστηκαν σε πολύ μικρά κομμάτια όταν προσπάθησα να τα βγάλω από την καρτέλα τους.

Επιπλέον, η γεύση των χαπιών δεν είναι και η καλύτερη. Μάλλον αυτό συμβαίνει λόγω του ότι η συγκεκριμένη είναι βιολογική Σπιρουλίνα.

Συμπερασματικά, συνιστώ την Σπιρουλίνα Νιγρίτας, ανεπιφύλακτα, σε όλους όσους θέλουν να επωφεληθούν από ένα τόσο ισχυρό συμπλήρωμα διατροφής.


Θετικά


·         Λογική τιμή
·         Είναι ένα ποιοτικό, ελληνικό, βιολογικό προϊόν
·         Αποτελεσματική και αξιόπιστη


Αρνητικά


·         Η γεύση των χαπιών είναι παράξενη
·         Ορισμένες φορές θρυμματίστηκαν τα χάπια στα χέρια μου όταν πήγα να τα βγάλω από το κουτί τους

No comments:

Post a Comment