Wednesday, March 8, 2023

Jim Beam Ουίσκι [50ml]

 




 
 

Από Ουίσκι, Σκωτσέζικα και Αμερικάνικα. Έχω πιει ως σήμερα (Τετάρτη, 15 Φεβρουαρίου 2023) με σειρά κατανάλωσης, από την παλαιότερη, στην νεώτερη, τα εξής:

 

1.   The Famous Grouse (αξιολόγησή μου αυτού του πιοτού υπάρχει στο skroutz.gr)

2.   Dimple

3.   Jack Daniel’s Old No. 7 (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

4.   Teacher's, Highland Cream (αξιολόγησή μου αυτού του πιόματος υπάρχει στο skroutz.gr)

5.   Jack Daniel’s Gentleman Jack (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

6.   Buffalo Trace (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

7.             Haig Gold Label (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

8.   Dewar’s White Label (αξιολόγησή μου αυτού του ποτού υπάρχει στο skroutz.gr)

9.   Jim Beam White Label [50 ml]

10. Jameson [50 ml]

 

Έχω δοκιμάσει, και τα εξής άλλα ποτά, έως τώρα: Μπύρες Fix, Mythos, Corona Extra και άλλων μαρκών. Gordon’s Space, Smirnoff Ice, κρασί κόκκινο διαφόρων παραγωγών. Ούζο Πλωμαρίου και Mini Μυτιλήνης. Βότκα Absolut και Stolichnaya. Τεκίλα λευκή (silver) της Sierra. Τεκίλες Olmeca Blanco & Olmeca Reposado. Και 2 λικέρ: Olmeca Dark Chocolate & το Jack Daniel’s Tennessee Fire.

To Jim Beam White Label είναι το Αμερικάνικο ουίσκι. Με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο. Αυτό, κατά την γνώμη μου, δεν μπορεί να είναι τυχαίο.

 

Τα Jack Daniel’s & Jim Beam. Είναι 2 μάρκες, με παράλληλες πορείες, στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.

 

Σίγουρα, αντιγράφουν σε ένα βαθμό, το ένα το άλλο. Ακόμα και τα όμορφα μπουκάλια τους, μοιάζουν αρκετά.

 

Για να σάς δώσω, μία πιο ακριβή, εικόνα, του Jim Beam White Label. Θα επιχειρήσω, να το συγκρίνω, με το Jack Daniels Old No.7.

 

Το οποίο είναι, ο βασικός ανταγωνιστής, του Jim Beam White Label. Οι τιμές τους είναι παρόμοιες.

 

Το Jack έχει, σαφώς πιο περίπλοκη, σύνθετη γεύση. Είναι πιο βαρύ σαν άρωμα και σαν πόση.

 

Το Jim Beam White Label, μού έβγαλε έντονη, την οσμή, καρβουνιασμένου,  ξύλου Αμερικάνικης, λευκής, γλυκιάς, δρυός. Μαζί με μία έντονη, ώριμη, γλυκύτητα.

 

Το μπουκαλάκι των 50 ml, που έχω στα χέρια μου. Είναι προσεγμένο και ομορφούλι. Γράφει επάνω, όλα τα ονόματα, της οικογενειακής επιχείρησης, Jim Beam.

 

Το Jim Beam White Label, έχει ένα όμορφο, χρυσαφένιο, χρώμα. Το οποίο είναι αποτέλεσμα του ότι το πιοτό αυτό. Ωριμάζει, μέσα σε καψαλισμένα δρύινα βαρέλια. Για τουλάχιστον 4 χρόνια.

 

2 χρόνια περισσότερο δηλαδή, από όσο ορίζει, η επίσημη νομοθεσία, των Η.Π.Α. για τα Straight Bourbon. Αυτό, φαίνεται στο ίδιο το whiskey.

 

Σε αυτό το σημείο, έχω να σας προτείνω και κάτι, το οποίο ανακάλυψα μόνος μου. Αν επιθυμείτε, να κρατήσετε, το άρωμα του ποτού, για πολλά χρόνια. Τότε, πολύ απλά, μην πιείτε όλο το μπουκάλι μέχρι τέρμα.

 

Αφήστε λίγο υγρό στον πάτο, για να μην σβήσει με τον χρόνο η οσμή του Whiskey.

 

Σίγουρα θα ξαναγόραζα το Jim Beam White Label. Αφού, με κέρδισε, η γλυκιά, ώριμη, ήπια, γεύση του. Το ξυλώδες άρωμά του. Το χρώμα του και η φιάλη.

 

Σαφώς και αξίζει, να το προσθέσετε, στην κάβα σας. Είναι ένα οικονομικό, και πολύ τίμιο ουίσκι.

 

Επιπλέον, είναι άριστο για μίξη με κόκα κόλα ή ό,τι άλλο τραβάει η ψυχούλα σας. Δείτε και τα ακριβότερα ουίσκι από την Jim Beam. Αξίζουν κάθε δεκάρα.

 

Απολαύστε υπεύθυνα.

 

 

Θετικά

 

·         Πολύ γλυκιά, ώριμη, γεύση

·         Είναι ευκολόπιοτο

·         Καλαίσθητο μπουκάλι

·         Διατίθεται και σε μινιατούρα, για να το δοκιμάσετε

·         Είναι υπέροχο, για μίξεις

 

 

Αρνητικά

 

Κανένα. Είναι ένα άψογο ουίσκι.

No comments:

Post a Comment