Monday, March 27, 2017

Toshiba USB Flash Drive Ginga Line 4GB


Το εν λόγω φλασάκι το έχω πολύ πάνω από 5 χρόνια. Σημειώνω ότι 5 χρόνια είναι η εγγύηση που δίνει η Toshiba. Είναι αρκετά γρήγορο για σύνδεση USB 2.0 πάντα. Δουλεύει πολύ αξιόπιστα και με έχει βολέψει πολύ όλα αυτά τα χρόνια. Το πλαστικό και το μέταλλό του (εκεί που συνδέεται το βύσμα) είναι πολύ γερά και ανθεκτικά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το φλασάκι διαθέτει και ένα διακριτικό φωτάκι στο επάνω μέρος του, το οποίο αναβοσβήνει όταν γράφετε ή διαβάζετε δεδομένα. Το σχέδιό του είναι πολύ όμορφο σε μαύρο χρώμα. Το καπάκι που έχει κουμπώνει με κάποιο τρόπο στο πίσω μέρος του φλασακίου ώστε να μην χάνεται εύκολα. Το μόνο παράπονο που έχω είναι ότι μετά από λίγο καιρό χρήσης το καπάκι χαλάρωσε αρκετά και είναι πιθανό άμα δεν προσέξει κανείς να του φύγει όταν το κρατάει στο χέρι και να το χάσει.

Είχα και ένα δεύτερο φλασάκι στα 16 GB της ίδιας ακριβώς σειράς της Toshiba αλλά μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα μου χάλασε και τα Windows μου εμφάνιζαν συνέχεια μηνύματα ότι τα αρχεία που τού είχα περάσει ήταν κατεστραμμένα. Μάλλον ήμουν άτυχος και έπεσα σε ελαττωματικό προϊόν αλλά μπορεί και να ήταν θέμα ιού/ιών του υπολογιστή μου, δεν μπορώ να είμαι σίγουρος.

Είναι γεγονός ότι υπάρχουν εταιρείες που προσφέρουν εγγύηση εφ’ όρου ζωής στα φλασάκια τους και αυτό πολύ πιθανόν να τα καθιστά πιο αξιόπιστα.

Τα τελευταία χρόνια προτιμώ την εταιρεία Kingston για τα φλασάκια που αγοράζω αφού με αυτά δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα απολύτως πρόβλημα και είναι καλαίσθητα. Παρόλα αυτά το συγκεκριμένο φλασάκι της Toshiba αξίζει και είναι μία πολύ όμορφη και αξιόπιστη λύση. Χαρείτε το!

No comments:

Post a Comment