Tuesday, March 28, 2017

USB flash Kingston DataTraveler DT111 16GB



Η Kingston είναι μία Καλιφορνέζικη πολύ γνωστή εταιρεία η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή παντός τύπου ηλεκτρονικών μνημών. Ιδρύθηκε το 1987. Τα προϊόντα της εταιρείας αυτής είναι γνωστά για την πολύ υψηλή ποιότητά τους.

Το εν λόγω φλασάκι είναι γρήγορο, λόγο της USB 3.0 συνδεσμολογίας του (μπλε χρωματισμός στο βύσμα). Επίσης είναι πολύ όμορφο, από τα ομορφότερα φλασάκια που έχω δει ως τώρα. Τα πλαστικά και μεταλλικά του στοιχεία είναι πολύ στιβαρά και γερά.

Το έχω στην κατοχή μου μερικά χρόνια, κάτω από 5. Σημειώνω εδώ ότι 5 χρόνια είναι η εγγύηση που δίνει η Kingston. Το χρησιμοποιώ κυρίως για αποθήκευση αρχείων μουσικής mp3 και το συνδέω σε φορητό στερεοφωνικό CD/Radio player.

Το καπάκι του κουμπώνει στο πίσω μέρος του φλασακίου αλλά όχι υπερβολικά σταθερά όπως έχω δει σε άλλα φλασάκια της Kingston. Το μόνο παράπονο που έχω με το προϊόν είναι ότι για να το κουμπώσεις και  να το κλείσεις όταν δεν το χρησιμοποιείς πρέπει να το κουμπώσεις από τη μία μόνο μεριά. Και όχι από και τις δύο. Αν το κουμπώσεις από την κακή πλευρά θα κουμπώσει αρκετά καλά αλλά όχι τόσο σταθερά.

Συμπερασματικά, το φλασάκι αυτό είναι πολύ όμορφο, γερό και αξιόπιστο. Επίσης η τιμή του για ένα φλασάκι USB 3.0 και αυτής της χωρητικότητας (16 GB) είναι πολύ χαμηλή. Αξίζει τον κόπο να το αποκτήσετε. Χαρείτε το!





No comments:

Post a Comment