Friday, September 20, 2019

Ποντίκι mini, Logitech M187 White




Αυτό το ασύρματο με δέκτη USB ποντίκι το έχει η μητέρα μου εδώ και πάνω από 3 χρόνια. Είναι πολύ αξιόπιστο και γερό καθώς και σχετικά όμορφο σαν προϊόν. Ο σχεδιασμός του είναι κατάλληλος και για αριστερόχειρες και για δεξιόχειρες. Κάθεται καλά στο χέρι μου παρότι είναι πολύ μεγάλο για ένα τέτοιο μικροσκοπικό ποντικάκι. Στα θετικά του το ότι παίρνει μία μπαταριούλα AAA μικρή και διαρκεί ολόκληρους μήνες. Επιπλέον η απόκρισή του είναι καλή.

Έχω χρησιμοποιήσει ποντίκια των Κινέζικων εταιρειών, Element και Zeroground. Καθώς επίσης είμαι κάτοχος ενός πολύ παλιού ποντικιού της Logitech που δεν πωλείται πια. Logitech G400. Το οποίο έχω κρατήσει για εφεδρικό σε ένα συρτάρι γιατί δεν με βόλεψε καθόλου στη χρήση του. Ήταν υπερβολικά περίπλοκο και βαρύτατο για τον σταθερό μου υπολογιστή το πρόγραμμα ρύθμισης του ποντικιού της G400.

Επιπροσθέτως ήταν πολύ άβολη η τοποθέτηση των πλαϊνών πλήκτρων. Με αποτέλεσμα να μην τα χρησιμοποιώ καθόλου στα παιχνίδια. Ενώ όταν πήρα καλύτερο Κινέζικο ποντίκι, ανακάλυψα πόσο χρήσιμα είναι αυτά τα κουμπιά στο πλάι.

Επίσης ήμουν κάτοχος συστήματος 2 ηχείων ακριβών της Logitech με subwoofer. Αλλά επειδή ήταν και αυτό κακοσχεδιασμένο σαν προϊόν και ο ήχος μετριότατος αλλά και πολύ χαμηλής έντασης παρότι είχε subwoofer τα χάρισα και πήρα άλλα της Trust GXT 608. Τα τελευταία πωλούνται ακόμα και μου έχουν βγει αρκετά καλά.

Τι θέλω λοιπόν να πω με όλα αυτά; Ότι τα Κινεζικά αγαθά είναι πολύ πιο καλοσχεδιασμένα και αρκετά στιβαρά και αξιόπιστα σε σχέση με τις πανάκριβες αμερικανικές και ευρωπαϊκές φίρμες. Όπως Logitech και Razer π.χ.

Ας δούμε τα αρνητικά του ποντικιού. Πρώτα απ’ όλα τρίζει συνεχώς όταν το χρησιμοποιείς. Τα gaming mouse που χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια δεν είχαν και δεν έχουν ποτέ τέτοιο πρόβλημα. Και κοστίζουν φθηνότερα από το Logitech M187 White που δεν είναι παρά ένα απλοϊκό mini mouse.

Επίσης κάτι που δεν είναι κακό ή δυσλειτουργία αλλά εμένα με ενοχλεί. Είναι ότι δεν εκπέμπει ο οπτικός αισθητήρας στο κάτω μέρος κανένα φως. Αυτό πρώτη φορά το βλέπω σε σύγχρονο mouse αφού είμαι πολύ συνηθισμένος στα gaming ποντίκια με τον κλασσικότατο πλέον κόκκινο φωτισμό του οπτικού αισθητήρα. Συνάμα, δεν διαθέτει πλήκτρο άμεσης ρύθμισης των DPI, όπως έχω δει σε Κινέζικα αντίστοιχα φθηνά ποντίκια.

Αναρωτιέμαι ακόμα για ποιο λόγο να δώσω ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσω πανάκριβα ευρωπαϊκά και αμερικάνικα gaming ή απλά ποντίκια τη στιγμή που υπάρχουν πάμπολλες, πραγματικά πανέμορφες και αξιόπιστες λύσεις προερχόμενες από την Κίνα και με ελάχιστα χρήματα.

Συμπέρασμα: Το ποντικάκι είναι αξιόπιστο, κρατάει καιρό η μία μπαταρία του, βλέπεται γενικά. Αλλά υπάρχουν πολύ πιο φθηνές, μουράτες και αξιόλογες λύσεις σε ποντίκια από Κίνα όπως προείπα.

Και η τιμή του δεν δικαιολογείται σε σχέση με τον σκληρό ανταγωνισμό άλλων εταιρειών της αγοράς. Στην ουσία, όταν αγοράζεις: Apple, Samsung, Logitech, Razer και ούτω καθεξής δεν πληρώνεις μόνο την υποτιθέμενη, «ανώτερη ποιότητα» αλλά κυρίως πληρώνεις τη μάρκα. Και στην εποχή του 2019 δεν ισχύει πάντοτε το ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Η απόφαση δική σας…


Θετικά


·         Γερό και αξιόπιστο
·         Σχετικά καλαίσθητο το σχέδιό του
·         Κάνει για αριστερόχειρες και δεξιόχειρες
·         Έχει καλή απόκριση για την κατηγορία του
·         Κάθεται καλά στο χέρι
·         Η μπαταρία κρατάει πολύ


Αρνητικά


·         Τρίζει πολύ όταν το χρησιμοποιείς
·         Εξωφρενική η τιμή του σε σχέση με ανταγωνιστικά, καλά προϊόντα
·         Δεν διαθέτει πλήκτρο ρύθμισης των επιπέδων DPI

No comments:

Post a Comment