Tuesday, May 19, 2020

Αποσμητικό STR8 Red Code Spray 150ml


Τον τελευταίο καιρό έχω χρησιμοποιήσει και αγοράσει αρκετά προϊόντα της σειράς STR8. Έχω δοκιμάσει τα τελευταία χρόνια αποσμητικά της Noxzema, Dove και Nivea. Πιστεύω ότι τα STR8 είναι αρκετά ποιοτικά. Δεν είναι τυχαίο ότι παρασκευάζονται στη Γαλλία. Η εταιρεία λέγεται Sarantis Group και είναι Ελληνική, για όσους ενδιαφέρονται.

 

Το Deodorant Body Spray STR8 Rise Spray έχει πολύ αρρενωπή, βαρβάτη αλλά ταυτόχρονα γλυκιά μυρωδιά. Μου άρεσε πολύ σαν οσμή και θα την ξαναγόραζα με ευκολία.

 

Το μπουκάλι είναι πολύ όμορφο και πολύ πρακτικό. Δεν έχει καπάκι αφαιρούμενο, αλλά ανοίγει και κλείνει γερά και αξιόπιστα γυρνώντας στο πλάι το πάνω μέρος του. Αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι το πώς ψεκάζεται στο σώμα.

 

Σε σχέση με όλα τα άλλα Body Spray που έχω δοκιμάσει, τα αποσμητικά Body Spray της STR8 ψεκάζουν με πιο χαμηλή πίεση και δύναμη. Με αποτέλεσμα να κάνετε οικονομία στο υγρό εντός της φιάλης. Έτσι, θα σας κρατήσει περισσότερο, από άλλα αποσμητικά. Μία τίμια πρακτική από την εταιρεία.

 

Τα νέα μπουκαλάκια της σειράς αποσμητικών STR8 είναι όλα μαύρα με λίγο διακριτικό χρώμα στο κέντρο. Μου αρέσει περισσότερο ο νέος αυτός σχεδιασμός αν και δεν είμαι και τόσο φανατικός οπαδός του μαύρου χρώματος. 


Το αγόρασα, πρώτον διότι ήθελα να δοκιμάσω ένα ακόμα προϊόν της σειράς STR8. Και δεύτερον επειδή είμαι λάτρης όλων των προϊόντων της Sarantis group. Και φυσικά δεν μετάνιωσα στιγμή την αγορά του. Παρότι η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη. Πρόκειται για ένα πολύ καλό προϊόν. Χαρείτε το!

 

 

Θετικά

 

·         Βαρβάτο, γλυκό, και ταυτόχρονα αρρενωπό, πολύ ωραίο άρωμα

·         Ο τρόπος που λειτουργεί το spray κάνει οικονομία στο υγρό

·         Παρασκευάζεται στη Γαλλία

·         Είναι Ελληνικό προϊόν

·         Όμορφο και πρακτικό το μπουκάλι

 

 

Αρνητικά

 

·         Κάπως τσιμπημένη τιμή

·         Η κάλυψη των οσμών δεν διαρκεί όσο γράφει το μπουκάλι

No comments:

Post a Comment