Monday, August 2, 2021

Βιταμίνη, Lanes B-Complex. 60 ταμπλέτες






Οι βιταμίνες Β διευκολύνουν το μεταβολισμό των τροφών, απελευθερώνοντας ενέργεια, και είναι ιδιαίτερα ευεργετικές, για την καλή υγεία του δέρματος, των νυχιών και των μαλλιών. Πιο συγκεκριμένα:

 

Η βιταμίνη Β5, συμβάλλει, στη φυσιολογική, νοητική επίδοση.

 

Οι βιταμίνες, Β2, Β3 & Βιοτίνη, συμβάλλουν στη διατήρηση του δέρματος, ενώ η Βιοτίνη, είναι πολύτιμη, και για τα μαλλιά.

 

Η χολίνη συμβάλλει, στο φυσιολογικό μεταβολισμό των λιπιδίων & της ομοκυστεΐνης, καθώς και στη διατήρηση, της ηπατικής λειτουργίας.

 

Το φολικό οξύ βοηθά στην ανάπτυξη του μητρικού ιστού, κατά την εγκυμοσύνη, και στη φυσιολογική σύνθεση των αμινοξέων.

 

Συστατικά:

 

Β1 -10mg 909%, B2 -10mg 714%, B3 (Νιασίνη) -010mg 63%, B5 -10mg 167%, B6 -9,5mg 679%, B12 -10μg 400%, Φολικό Οξύ 200μg 100%, Χολίνη -10mg, Βιοτίνη -50μg 100%

 

Από την πρώτη μέρα λήψης. Τα μάτια μου έλαμψαν από χαρά και ενεργητικότητα, αμέσως. Πριν ήμουν, κάπως μελαγχολικός. Δεν είχα αρκετή ενέργεια.

 

Την πρώτη ημέρα, που πήρα τη, Lanes B-Complex. Το κέφι μου ανέβηκε πολύ. Χαμογελούσα συνέχεια και έκανα όλο αστεία. Η μελαγχολία μου, μηδενίστηκε.

 

Βελτιώθηκε η αντοχή μου στο περπάτημα. Αυξήθηκε η ενέργειά μου. Ρυθμίστηκε ο μεταβολισμός μου. Πριν, πεινούσα, όλη την ώρα. Τώρα δεν πεινάω, σχεδόν καθόλου. Τρώω ελάχιστα. Έχασα και βάρος.

 

Να λαμβάνετε ένα χαπάκι, την ημέρα. Αμέσως μετά, το πρωινό σας, γεύμα. Όχι περισσότερο.

 

Το προϊόν αυτό, είναι ένα σύμπλεγμα, όλων των βιταμινών B. Κάτι που το καθιστά αποτελεσματικότερο και πολύ πιο συμφέρον. Από ανταγωνιστικά προϊόντα.

 

Βοηθά, στην ρύθμιση, του νευρικού συστήματος. Βελτιώνει την διάθεση. Κόβει την όρεξη για φαγητό. Βοηθάει στην φυσιολογική, ψυχολογική λειτουργία.

 

Σημειώνω ότι παίρνω και Βιταμίνη C 1000 mg της Solgar. Magnesium Formula, της Doctors Formulas (σχετική κριτική, δική μου, υπάρχει στο skroutz.gr). Sedar των 60 καψουλών (σχετική αξιολόγηση, δική μου, υπάρχει στο skroutz.gr).

 

Η εταιρεία Lanes. Ή αλλιώς, ο ειδικός στις βιταμίνες. Είναι μία πολύ παλιά, Βρετανική εταιρεία. Οικονομική, αξιόπιστη, σοβαρή.

 

Το μόνο, ίσως αρνητικό που εντόπισα στην Βιταμίνη, Lanes B-Complex. Είναι, το ότι έχει μία κάπως δυσάρεστη μυρωδιά. Την οποία όμως, όπως και το ουισκάκι που πίνω, που και που, την συνήθισα εντελώς.

 

Και, τώρα, σχεδόν μου αρέσει! Αλλά, σίγουρα, τους περισσότερους, θα τους ενοχλήσει. Τα χάπια είναι πολύ μικρά. Γλιστράνε στο λαιμό, και καταπίνονται, πολύ εύκολα. Κανένα πρόβλημα!

 

Το μπουκαλάκι είναι μικρούλι και ομορφούλι. Κόκκινο με λευκό, το χρώμα του. Με σκληρό, πλαστικό, βιδωτό, καπάκι.

 

Συμπερασματικά, η Βιταμίνη, Lanes B-Complex είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, ποιότητος. Με υψηλή αποτελεσματικότητα. Και πολύ προσιτή τιμή. Χαρείτε τη!

 

 

Θετικά

 

·         Είναι ένα έξυπνο, σύμπλεγμα βιταμινών Β.

·         Φθηνή και καλής ποιότητας

·         Όμορφο μπουκαλάκι

·         Αρκετή ποσότητα

·         Τα μικρά χαπάκια, καταπίνονται, πολύ εύκολα

·         Ρυθμίζει την καλή ψυχολογία και τον υγιή μεταβολισμό

 

 

Αρνητικά

 

·         Η έντονη μυρωδιά, ενδέχεται να ενοχλήσει, αρκετούς, χρήστες

No comments:

Post a Comment