Wednesday, August 18, 2021

STR8 Rise Shower Gel. 1+1 δώρο. (2Χ 400 ml)

 





Έχω δοκιμάσει όλα, σχεδόν τα προϊόντα της Noxzema και STR8. Σε αφροντούς, after shave, Eau De Toilette. Η εταιρεία είναι η ίδια (Sarantis group).

 

Τα STR8, παρασκευάζονται στην Γαλλία. Μία χώρα, εγγύηση, για την ποιότητα των αρωμάτων της, όπως θα ξέρετε.

 

Το STR8 Rise όπως και το Fr34k. Είναι τα 2 πιο αγαπημένα μου αρώματα από την σειρά προϊόντων ανδρικής περιποίησης, STR8.

 

Τα προϊόντα STR8, υπογράφει ο μεγάλος, παγκόσμιος αστέρας του μπάσκετ, και εξαιρετικός άνθρωπος, Giannis Antetokounmpo.

 

Η οσμή του STR8 Rise είναι πολύ αρρενωπή, δροσερή, λεμονάτη. Αλλά, βγάζει και μία γλυκύτητα ταυτόχρονα, η οποία είναι, πολύ, ελκυστική.

 

Το STR8 Rise, είναι, ένα, δερματολογικά ελεγμένο, αγαθό. Η μορφή του, είναι σε Gel. Δεν είναι κρέμα.

 

Αφήνει το δέρμα ικανοποιητικά, μαλακό. Καθαρίζει, πολύ αποτελεσματικά. Εγώ, βρήκα το STR8 Rise, σε προσφορά σε μεγάλο, σούπερ μάρκετ. 1 + 1 δώρο. Αυτός ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που το αγόρασα.

 

Το STR8 Rise είναι το αγαπημένο μου σε After Shave, Eau De Toilette, αποσμητικό. Καταπληκτική, οσμή και φρεσκάδα!

 

Το μπουκάλι είναι εργονομικά σχεδιασμένο, όμορφο. Σε μοντέρνο, μαύρο χρώμα. Με ιδιαίτερα, σχέδια, τυπωμένα, στην μπροστινή ετικέτα.

 

Τονίζω εδώ ότι δεν είμαι, σε καμία περίπτωση, διαφημιστής της STR8. Είμαι ένας απλός χρήστης που γράφει ελεύθερα τη γνώμη του. Πάντα με βάση την εμπειρία μου και τον αγνό ενθουσιασμό μου. Για μία εταιρεία που πράγματι ξεχωρίζει, στα μάτια τα δικά μου.

 

Εντούτοις, οφείλω να σημειώσω εδώ ότι: Δεν θα ξαναγόραζα εύκολα το συγκεκριμένο αγαθό. Πρώτον, λόγω της χαμηλής, σχετικά χωρητικότητας (400 ml). Σε σχέση με τα 700 ml, των αφρόλουτρων, της Noxzema.

 

Και δεύτερον, λόγω του ότι θα προτιμήσω στο μέλλον το Talc Pampering της Noxzema. Το οποίο, κάνει το δέρμα σημαντικά πιο απαλό. Λόγω του ότι είναι σε μορφή κρεμούλας, και όχι gel. Είναι σημαντικό, για εμένα, να έχω, πολύ τρυφερό δέρμα, στο σώμα μου.

 

Συμπερασματικά, το αφροντούς, STR8 Rise. Είναι ένα αξιόλογο και πολύ καλό προϊόν. Προσφέρει βαθύ καθαρισμό. Υψηλή αισθητική αξία. Απολαύστε το!

 

 

Θετικά

 

·         Καθαρίζει αποτελεσματικά το σώμα

·         Προσεγμένη, καλαίσθητη, συσκευασία

·         Συχνές προσφορές, 1 + 1 δώρο, στα διάφορα μαγαζιά

·         Εξαιρετικό, μοναδικό, αναζωογονητικό άρωμα

·         Παρασκευάζεται στη Γαλλία

·         Είναι, δερματολογικά ελεγμένο

·         Το προϊόν υπογράφει, ο γίγαντας, Γιάννης Αντετοκούνμπο

 

 

Αρνητικά

 

·         Αφήνει το δέρμα, σχετικά, απαλό

·         Μέτρια ποσότητα του υγρού (400 ml)

No comments:

Post a Comment