Monday, August 23, 2021

STR8 Fr34k. After Shave. (100 ml)






Έχω χρησιμοποιήσει τα εξής after shave: Axe Africa (κριτική μου υπάρχει στο www.skroutz.gr), STR8 Oxygen (δεν πωλείται πια), STR8 Rise. To STR8 Fr34k after Shave, είναι το 2ο αγαπημένο μου άρωμα, μετά το STR8 Rise.

 

Η αξιοθαύμαστη, υπερπολυτελής, συσκευασία, είναι σε μαύρο χρώμα, με ασημί και πράσινα, γράμματα, ανάγλυφα μέσα – έξω. Πρόκειται για ένα, σωστό κομψοτέχνημα, της σύγχρονης τεχνολογίας. Υπέροχη στ’ αλήθεια. Αξίζει κάθε δεκάρα!

 

Ο ίδιος ο μεγάλος αστέρας του παγκοσμίου μπάσκετ, Γιάννης Αντετοκούνμπο. Έχει υπογράψει με την προσωπική του, όμορφη, ιδιαίτερη υπογραφή αρκετά από τα προϊόντα της σειράς STR8. Συμπεριλαμβανομένου και του STR8 Fr34k After Shave.

 

Το, μεγαλούτσικο, των 100 ml, μπουκαλάκι είναι εντελώς διαφανές. Ώστε να μπορείς να βλέπεις ανά πάσα στιγμή πόση ποσότητα υγρού έχει απομείνει προς κατανάλωση.

 

Το μπουκαλάκι είναι πολύ όμορφο και πολύ αντρικό, σαν σχέδιο. Το άρωμα του STR8 Fr34k After Shave είναι βαρύ, βαρβάτο, έντονο, παθιάρικο, πικάντικο, ξυλώδες, φρουτώδες, αρρενωπό, αλλά, ταυτόχρονα, γλυκό και ευχάριστο. Συνάμα, διαρκεί πολύ η οσμή του στο πρόσωπο, μετά το ξύρισμα.

 

Το STR8 Fr34k ανήκει στα νέα αυτή τη στιγμή, Τετάρτη, 18 Αυγούστου 2021, αρώματα της STR8 και όχι στα κλασικά και πιο δοκιμασμένα.

 

Όπως τα STR8 Original ή STR8 Hero. Μην σας ξεγελάει αυτό το γεγονός. Το STR8 Fr34k After Shave διαθέτει ένα από τα ομορφότερα αρώματα που έχω μυρίσει ποτέ!

 

Είχα αγοράσει πριν από κάποια χρόνια το παλιό, STR8 Oxygen, το οποίο, δεν κυκλοφορεί πλέον, από την εταιρεία. Ήταν ένα σπουδαίο after shave, που με έφερε σε πρώτη επαφή, με τα εξαίρετα προϊόντα περιποίησης, STR8. Τα οποία και προτιμώ πλέον να αγοράζω τώρα παρά το Axe Africa το οποίο αγόραζα επί πολλά χρόνια.

 

Τονίζω εδώ ότι δεν είμαι, σε καμία περίπτωση, διαφημιστής της STR8. Είμαι ένας απλός χρήστης, που γράφει, ελεύθερα, τη γνώμη του. Πάντα, με βάση την εμπειρία, και τον αγνό, ενθουσιασμό μου. Για μία εταιρεία που πράγματι ξεχωρίζει, στα μάτια τα δικά μου.

 

Παρατήρησα, ότι το δέρμα μου, έχει πιο μαλακή υφή, μετά το ξύρισμα με το, STR8 Fr34k After Shave. Σε σχέση με το Axe Africa, το οποίο αγόραζα παλαιότερα.

 

Κάπου εκεί κατάλαβα αυτό που λένε πολλοί, «Ό,τι πληρώνεις παίρνεις».

 

Το μόνο μου παράπονο από τα after shave της STR8 είναι ότι δεν έχουν κατά κάποιον τρόπο κατασκευάσει το στόμιο του μπουκαλιού έτσι ώστε να πέφτει λίγο – λίγο στο χέρι το υγρό. Όπως έχω δει στα after shave της Axe και της Old Spice.

 

Συμπερασματικά, το STR8 Fr34k After Shave, είναι, ένα πολύ αξιόλογο after shave, από όποια πλευρά κι αν το δει κανείς. Απολαύστε το!

 

 

Θετικά

 

·         Θεσπέσιο, μοναδικό, πικάντικο, παθιασμένο, αρρενωπό, άρωμα

·         Μεγάλη διάρκεια της οσμής του

·         Υπερπολυτελής, πανέμορφη, μεταλλική συσκευασία

·         Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και πολύ μαλακό

·         Διαφανές μπουκάλι

·         Το προϊόν υπογράφει, ο σπουδαίος αστέρας του παγκοσμίου Μπάσκετ, Γιάννης Αντετοκούνμπο

 

 

Αρνητικά

 

·         Δεν έχει ειδικό στόμιο προς αποφυγή σπατάλης, όπως έχουν, ανταγωνιστικά προϊόντα

No comments:

Post a Comment