Monday, February 14, 2022

SSD. Gigabyte 240GB 2.5'' SATA 3. GP-GSTFS31240GNTD



 

Αυτός ο SSD. Τοποθετήθηκε, μαζί με αναβάθμιση, της μνήμης RAM, σε ένα Laptop δεκαετίας, Sony Vaio. Το οποίο, ανήκει, στην μητέρα μου. Η εγκατάσταση, έγινε από γνωστό κατάστημα, στο κέντρο της Αθήνας.

 

Το συγκεκριμένο μηχάνημα είχε έναν μηχανικό – μαγνητικό σκληρό δίσκο (HDD). Της Samsung των 500 GB (μοντέλο ST500LM012).

 

Ο οποίος, μετά από, 9 χρόνια, ήπιας, μη καθημερινής, χρήσης. Για πληκτρολόγηση κειμένου και σερφάρισμα στο διαδίκτυο. Παρέδωσε το πνεύμα του.

 

Για να μην τα πολυλογώ. Αφότου μπήκε ο SSD, GP-GSTFS31240GNTD, και εγκαταστάθηκαν, τα Windows 10 Home.

 

Το μηχάνημα, κυριολεκτικά, πετάει! Ανοίγει όλα τα προγράμματα, και είναι έτοιμο για χρήση. Μέσα σε λιγότερο από, ενάμιση λεπτό.

 

Με τον παλιό σκληρό δίσκο. Έπρεπε να περιμένει η μαμά μου, πάνω από 4 – 5 λεπτά. Για να φορτώσει, το ελάχιστο, λογισμικό, που χρησιμοποιεί.

 

Αυτό, οδήγησε την αδερφή μου. Και κατόπιν εμένα, να αγοράσουμε κι εμείς, τον πρώτο μας, SSD. Εγώ, τον εγκατέστησα μόνος μου, στο παλαιό, σταθερό, PC μου.

 

Ο SSD, GP-GSTFS31240GNTD, έχει 3 χρόνια εγγύηση. Μπορεί, βάσει χαρακτηριστικών, να μην είναι, ο γρηγορότερος.

 

Για την ποιότητα, όμως, και τις υψηλές επιδόσεις, που προσφέρει. Και πόσο μάλλον, σε τόσο χαμηλή τιμή. Σαφώς, αξίζει τα λεφτά του. Και με το παραπάνω.

 

Η Gigabyte, άλλωστε είναι μία από τις κορυφαίες, όσο και μακρόβιες εταιρείες κατασκευάστριες. Από την πολύ εξελιγμένη τεχνολογικά, Ταϊβάν, της Κίνας.

 

Το κουτί του είναι πολύ όμορφο σαν σχέδιο.

 

Δεν χρησιμοποίησα κάποιο πρόγραμμα μέτρησης ταχύτητας, για τον εν λόγω δίσκο. Διότι, απ’ ό,τι διάβασα, μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία του γηραιού, συστήματος της μητέρας μου.

 

Συμπερασματικά, συνιστώ ανεπιφύλακτα, τον SSD, GP-GSTFS31240GNTD.  Είναι γρήγορος, αξιόπιστος, οικονομικότατος, όμορφος, δίσκος. Σίγουρα, αν μπει σε γερασμένο Laptop. Μπορεί, εύκολα, να απογειώσει, τις επιδόσεις. Χαρείτε τον!

 

 

Θετικά

 

·         Έχει 3 χρόνια εγγύηση

·         Είναι ταχύς

·         Υπέροχο σχέδιο

·         Πολύ προσιτή τιμή

 

 

Αρνητικά

 

Κανένα. Είναι ένα εξαιρετικό προϊόν

No comments:

Post a Comment