Sunday, February 13, 2022

SSD. Samsung 870 EVO. 1TB. SATA 3. MZ-77E1T0B/EU

 





Τελική επεξεργασία, αρχικής αξιολόγησης:  Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου 2022

 

Αυτός είναι ο πρώτος SSD που έχω αγοράσει. Τον αγόρασα, διότι δύο καλοί, μηχανικοί υπολογιστών. Μου τον σύστησαν θερμά.

 

Σημειώνω, ότι τον χρησιμοποιώ, ως βασικό σκληρό δίσκο. Σε έναν δεύτερο, πιο αδύναμο, σταθερό κομπιούτερ. Τον οποίον έχω στήσει, εδώ και χρόνια. Για εκκίνηση, των Windows 10 Pro 64 – bit. Σε αυτόν, έχω αποθηκευμένα, όλα μου τα προγράμματα, αρχεία και παιχνίδια.

 

Σε ένα συγκεκριμένο παιγνίδι. Το οποίο, με τον σκληρό δίσκο της Seagate Barracuda 2 TB, με 256 ΜΒ cache memory (ο συγκεκριμένος θεωρείται πολύ γρήγορος).

 

Ήθελε πάνω από 10 δευτερόλεπτα για να ξεκινήσει. Τώρα, το βιντεοπαιγνίδι, ξεκινάει σε 1 ½ με 2 δευτερόλεπτα.

 

Και σε άλλα παιγνίδια, ακόμα βαρύτερα, είδα, αισθητή διαφορά. Απλά έχετε υπόψη σας, ότι υπάρχουν, ταχύτεροι SSD, στην αγορά. Όπως, οι λεγόμενοι, NVMe.

 

Εγώ, ήθελα να πάρω, έναν τέτοιο, για το 2ο PC μου. Για να πετύχω, μέγιστη ταχύτητα. Αλλά, δυστυχώς, δεν είχα αρκετά χρήματα, για να κάνω μία τέτοια επένδυση, προς το παρόν, τουλάχιστον.

 

Οπότε, αναγκαστικά, στράφηκα προς τους, «παλαιάς κοπής», SSD με συνδεσμολογία, SATA 3.

 

Ο Samsung SSD 870 EVO. 1 TB. Έχει 5 χρόνια εγγύηση, παρακαλώ. Την στιγμή, που οι περισσότεροι, μηχανικοί σκληροί δίσκοι (HDD). Δεν δίνουν, πάνω από 2 χρόνια εγγύηση, καλής λειτουργίας. Αυτό, πραγματικά με εντυπωσίασε.

 

Το εφεδρικό σύστημά μου, ως έχει αυτή την στιγμή, είναι το παρακάτω:

 

Μητρική πλακέτα: ASRock 970A-G/3.1. Socket AM3+. ATX

CPU: AMD FX-4300 4 πυρήνες. 4 threads. @3,8 GHz, βασική συχνότητα/ταχύτητα ρολογιού.

SSD: Samsung SSD 870 EVO. 2.5”.1 TB.

Σκληροί Δίσκοι: Seagate Barracuda 1 TB. Western Digital Blue 1 TB

Μνήμη RAM: 2 ίδια DIMMs Kingston KVR1333D3N9/8G. Σύνολο μνήμης, 16 GB

Κάρτα γραφικών: ASUS Radeon HD 7750 1 GB  

Ψύκτρα CPU: DEEPCOOL GAMMAXX 400

Τροφοδοτικό: Cooler Master V750 GOLD V2. 750 Watts

Κουτί: Cougar MX330-G. Midi Tower. Μαύρο

Οθόνη: AOC G2460VQ6. Full HD. 1920X1080. 24’’. Freesync

Λειτουργικό Σύστημα: Windows 10 Pro. Ενεργοποιημένα

 

Βέβαια, με τους επώνυμους SSD, της Samsung και γενικότερα, των μεγάλων ονομάτων. Οπωσδήποτε, πληρώνεις, σε έναν βαθμό, το όνομα και τη φίρμα. Αλλά, η τεχνολογία και η αξιοπιστία τους, είναι τόσο υψηλές.

 

Που εγώ, σίγουρα δεν μετάνιωσα, για την αγορά μου, αυτή. Την τοποθέτηση, την έκανα μόνος μου. Με την, πολύτιμη βοήθεια, του φυλλαδίου οδηγιών, της μητρικής μου πλακέτας (κάρτας).

 

Αυτό που μού έκανε από την αρχή κατάπληξη. Είναι το μικρό του μέγεθος. Εν σχέση με τους HDD. Και, το γεγονός ότι είναι πολύ ελαφρύς. Σωστό πούπουλο!

 

Τα πλαστικά του η αλήθεια είναι ότι φαίνονται κάπως φτηνά και λεπτεπίλεπτα. Το σχέδιό του είναι όμορφο, λιτό. Σε κλασικό, πλέον, μαύρο χρώμα.

 

Η θερμοκρασία του, τώρα το χειμώνα είναι γύρω στους 24 βαθμούς Κελσίου. Σε κατάσταση ηρεμίας (idle). Ενώ οι άλλοι 2, μηχανικοί δίσκοι μου λειτουργούν, στους 28 και 30 βαθμούς.

 

Δεν χρησιμοποίησα κάποιο πρόγραμμα μέτρησης – σύγκρισης ταχύτητας για τους δίσκους μου. Διότι, απ’ ό,τι διάβασα, μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία του γέρικου, συστήματός μου.

 

Τέλος, κατέβασα από το επίσημο site της Samsung. Το πρόγραμμά του. Καλό και αρκετά ελαφρύ.

 

Συμπερασματικά, συνιστώ ανεπιφύλακτα, τον Samsung SSD 870 EVO. 1 TB. Είναι γρήγορος, αξιόπιστος και ωραίος, δίσκος. Σίγουρα, αν μπει σε γερασμένο PC, σαν το δικό μου. Μπορεί, εύκολα, να απογειώσει, τις επιδόσεις. Χαρείτε τον!

 

 

Θετικά

 

·         Υψηλή αξιοπιστία

·         Είναι γρήγορος για την κατηγορία του

·         Όμορφο σχέδιο

·         Είναι μικρός και πολύ ελαφρύς

·         Καλό και ελαφρύ το πρόγραμμα της Samsung

 

 

Αρνητικά

 

·         Ευαίσθητη, λεπτή κατασκευή

No comments:

Post a Comment