Wednesday, March 14, 2018

Στοματικό διάλυμα Listerine Cool Citrus 250ml


Αγόραζα το συγκεκριμένο προϊόν επί αρκετά χρόνια παλιά. Άρχισα να το ξαναγοράζω γιατί αποφάσισα να προσέχω και να πλένω τα δόντια μου πιο συχνά. Και επειδή το βούρτσισμα μού φαίνεται λίγο δυσάρεστο και βαρετό. Πήρα αυτό το στοματικό διάλυμα μπας και διευκολύνω λίγο τον εαυτό μου στο πλύσιμο των δοντιών.

Σύμφωνα με τη συσκευασία του, η οποία έχει μία μικρή ετικέτα μεταφρασμένη στα Ελληνικά, το Listerine Cool Citrus 250ml μειώνει την οδοντική πλάκα και αφαιρεί το 97% των μικροβίων που αφήνει ως κατάλοιπα το βούρτσισμα ανάμεσα στα δόντια. Επίσης, φρεσκάρει πολύ αποτελεσματικά την αναπνοή.

Πραγματικά το βούρτσισμα δεν αρκεί για να καθαρίζει κανείς αποτελεσματικά το στόμα του. Ως εκ τούτου, το στοματικό διάλυμα δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη κατά τη γνώμη μου. Αν και φυσικά δεν είμαι Οδοντίατρος.

Εγώ το χρησιμοποιώ ως εξής: Γεμίζω το καπάκι μέχρι πάνω με υγρό, αφού τελειώσω με το βούρτσισμα και ξεπλύνω το στόμα μου. Μετά βάζω το υγρό στο στόμα και κάνω στοματοπλύσεις για 30 δευτερόλεπτα. Τέλος το φτύνω.

Προσέξετε πολύ να μην το καταπίνετε γιατί κάτι τέτοιο είναι επικίνδυνο. Αν το καταπιείτε τηλεφωνήστε αμέσως στο κέντρο δηλητηριάσεων στο 2107793777, όπως αναγράφει και η ετικέτα. Μην το χρησιμοποιείτε αν είστε κάτω των 12 ετών.

Το προϊόν αυτό προέρχεται από την Μεγάλη Βρετανία και η εταιρεία που το παρασκευάζει είναι η παλιά και πολύ γνωστή Johnson & Johnson. Ο οδοντίατρός μου, μού έχει συστήσει να το χρησιμοποιώ μία φορά την ημέρα.

Αγόρασα το συγκεκριμένο γιατί παλιά, όταν είχε πρωτοβγεί στην αγορά ήταν το μόνο που είχε ήπια γεύση. Το έγραφε τότε και στο μπουκάλι. Επίσης μου αρέσει πολύ η γεύση του λεμονιού και του πορτοκαλιού γενικά.

Συνεπώς, το συγκεκριμένο στοματικό διάλυμα δεν καίει σχεδόν καθόλου και είναι ευχάριστο στην γεύση. Κάνει καλά τη δουλειά του και το εμπιστεύομαι χρόνια. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όσους θέλουν να προστατεύσουν τα δόντια τους με κάτι παραπάνω από ένα απλό βούρτσισμα.


Θετικά



·         Ήπια, ευχάριστη γεύση. Δεν καίει το στόμα
·         Όμορφη συσκευασία
·         Αποτελεσματικό σε ότι υπόσχεται


Αρνητικά


·         Δεν είναι κατάλληλο για ηλικίες κάτω των 12 ετών
·         Θέλει πολλή προσοχή να μην το καταπιείτε

No comments:

Post a Comment