Friday, March 23, 2018

Κατάστημα PC BONUS




Το κατάστημα, PC BONUS στεγάζεται σε έναν κάθετο δρόμο της οδού Στουρνάρη στο κέντρο της Αθήνας. Όπου βρίσκονται μαζεμένα πολλά μαγαζιά με υπολογιστές. Η ακριβής διεύθυνση του καταστήματος είναι η: Πατουσά 3 και Σόλωνος (γωνία).

Τα περισσότερα προϊόντα του PC BONUS είναι ετοιμοπαράδοτα. Εγώ, πήγα από το κατάστημα και αγόρασα ένα καλώδιο προέκτασης USB των 1,8 μέτρων για ένα παλιό χειριστήριο παιχνιδιών που έχω. Το συγκεκριμένο, πολύ ποιοτικό καλώδιο μού κόστισε μόλις 1,5 ευρώ.

Τελικά μού χρειάστηκε και δεύτερο τέτοιο καλώδιο ίδιο και το παράγγειλα ηλεκτρονικά με παραλαβή από το κατάστημα για να μην χρεωθώ έξτρα χρήματα.

Το μαγαζάκι είναι μικρό σχετικά αλλά πολύ καθαρό, τακτοποιημένο και όμορφο. Μου αρέσει πολύ το όνομά του, PC BONUS και το σήμα κατατεθέν με το τυλιγμένο δωράκι.

Η εξυπηρέτησή μου ήταν εξαιρετική, πάρα πολύ γρήγορη και χωρίς λάθη. Αφού κι εγώ ήθελα κάτι πολύ συγκεκριμένο για να αγοράσω. Το προσωπικό του καταστήματος είναι ευγενέστατο. Είναι άψογοι επαγγελματίες οι άνθρωποι και μπράβο τους.

Το website τους (δείτε εδώ). Στο οποίο συνδέθηκα από 2 διαφορετικούς σταθερούς υπολογιστές. Μου φάνηκε πολύ καλά οργανωμένο, πολύ όμορφο και αρκετά γρήγορο και ελαφρύ για επισκέπτες με χαμηλής ταχύτητας ίντερνετ όπως εγώ.

Το PC BONUS προσφέρει υπηρεσίες service. Για τις οποίες δεν μπορώ να έχω γνώμη αφού δεν τις έχω δοκιμάσει ακόμα. Ακόμα διαθέτει και τα αρκετά πιο φθηνά, Refurbished προϊόντα. Τα οποία είναι της μόδας λόγω κρίσης φυσικά. Όμως για αυτά τα προϊόντα (τα οποία έχω δοκιμάσει κι εγώ), δίνει 1 χρόνο εγγύηση.

Συμπερασματικά, το κατάστημα ειδών Υπολογιστών, PC BONUS είναι άριστο σε όλα του και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους χρήστες και φίλους των PC.


Θετικά


·         Ευγενέστατο προσωπικό
·         Πολύ καλές τιμές
·         Πολύ καλός ιστότοπος
·         Καθαρός, τακτοποιημένος και πολύ όμορφος χώρος
·         Προσφέρει υπηρεσίες Service και Refurbished προϊόντα
·         Ετοιμοπαράδοτα τα περισσότερα προϊόντα


Αρνητικά


Κανένα!

No comments:

Post a Comment