Thursday, April 11, 2019

Βιβλιοπωλείο Σαββάλας [https://savalas.gr/]



Επισκέφθηκα στις 11/4/2019 για πρώτη φορά το υπέροχο βιβλιοπωλείο των εκδόσεων Σαββάλας στο κέντρο της Αθήνας, οδός Ζωοδόχου Πηγής 18. Αγόρασα 2 εξαίρετα βιβλία για τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο αφού είχα αγοράσει προηγουμένως και ένα τρίτο από ένα άλλο βιβλιοπωλείο και μου άρεσε πάρα πολύ σαν πόνημα. Το ξεκοκάλισα στην κυριολεξία!

Το προσωπικό είναι ευγενέστατο και πολύ εξυπηρετικό. Το ίδιο το κατάστημα έχει πολύ μεγάλη ποικιλία βιβλίων σε καλές τιμές και είναι πολυτελέστατο. Εντύπωση μου έκαναν τα πολλά και ακριβά μάρμαρα που έχει μέσα το κτίριο. Έχει αν δεν κάνω λάθος ισόγειο και 1ο όροφο. Δεν παρατήρησα αν διαθέτει και 2ο όροφο γιατί ήξερα ακριβώς ποια βιβλία ήθελα να αγοράσω και τα πήρα πολύ γρήγορα κι έφυγα.

Ο ιστότοπος είναι από τους πιο σύγχρονους και μοντέρνους ελληνικούς ιστοτόπους που έχω δει. Βρίσκεις εύκολα αυτό που θες και μπορείς να κάνεις και εγγραφή στο newsletter δίνοντας απλά το email σου. Είναι εξαιρετικά οργανωμένος και καλαίσθητος.

Οι άνθρωποι στις εκδόσεις Σαββάλα είναι πολύ σοβαροί και οι εκδόσεις αυτές είναι παλιές και με καλό όνομα. Τις θυμάμαι από τα σχολικά βοηθήματα από την παιδική μου ηλικία τις δεκαετίες του 1980 και του 1990.

Δεν έχω γνώμη για το πόσο καλή είναι η εξυπηρέτηση αν παραγγείλεις μέσω του site ηλεκτρονικά αλλά οι άνθρωποι φαίνονται πολύ οργανωμένοι και αξιοπρεπείς.

Συμπερασματικά, αν ψάχνετε για ένα αξιόλογο και στιβαρό βιβλιοπωλείο με άψογη εξυπηρέτηση, πολυτέλεια, καθαριότητα, τάξη και ποικιλία μην ψάξετε παραπέρα. Καλή σας ανάγνωση!

No comments:

Post a Comment