Wednesday, April 10, 2019

Αφρόλουτρο Noxzema BATH CARE vanilla Nourishing 750ml



Χρησιμοποιώ τα Αφρόλουτρα της Noxzema τα τελευταία χρόνια. Έχω αγοράσει διάφορα αφρόλουτρα αυτής της εταιρείας και μου άρεσαν όλα. Όμως το Noxzema talc PAMPERING έχει γίνει το πιο αγαπημένο μου διότι κάνει αρκετά πλούσιο αφρό, με χαλαρώνει πολύ και δημιουργεί πολύ ωραία αίσθηση καθαριότητας. Περιέχει έλαιο αμυγδάλου ιδανικό για τη θρέψη της επιδερμίδας. Είναι μακράν το αφρόλουτρο με την πιο θεσπέσια, γλυκιά, χαλαρωτική μυρωδιά της σειράς Noxzema.

Καταρχάς η Noxzema είναι Ελληνική εταιρεία. Λέγεται Sarantisgroup και παράγει πάρα πολλά και διάφορα προϊόντα. Η εταιρεία κάνει πολύ συχνά προσφορές στα προϊόντα της και δίνει δύο στην τιμή του ενός. Όπως κάνουν και άλλες εταιρείες βέβαια. Μεταξύ άλλων παράγει και την θαυμάσια σειρά καλλωπισμού STR8, της οποίας έχω αγοράσει πολλά προϊόντα και είμαι υπερευχαριστημένος με αυτά.

Αν δεν κάνω λάθος το αφρόλουτρο αυτό έχει Unisex άρωμα. Πρόκειται για μία πολύ γλυκιά, χαλαρωτική, διακριτική και όμορφη μυρωδιά. Αν και είναι μάλλον περισσότερο θηλυκή και ίσως την προτιμήσουν περισσότερες γυναίκες παρά άνδρες. Εμένα πάντως μου αρέσει πάρα πολύ.

Το αφρόλουτρο Noxzema BATH CARE vanilla NOURISHING είναι δερματολογικά ελεγμένο, ιδανικό για καθημερινή χρήση και κατάλληλο για όλη την οικογένεια.

Το μόνο παράπονο που έχω από το προϊόν είναι ότι η νέα συσκευασία δεν είναι πρακτική. Κι αυτό γιατί γλιστράει από το χέρι και πέφτει όταν κάνεις μπάνιο.

Συμπερασματικά, συνιστώ το Αφρόλουτρο Noxzema BATH CARE vanilla NOURISHING ανεπιφύλακτα σε άνδρες και γυναίκες αφού είναι ασφαλές για την επιδερμίδα, καθαρίζει αποτελεσματικά και έχει υπέροχη, πολύ τρυφερή μυρωδιά. Επίσης είναι και Ελληνικό προϊόν κάτι σημαντικό για την εποχή της κρίσης που περνάμε. Χαρείτε το!

No comments:

Post a Comment