Thursday, April 11, 2019

Βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία [http://www.protoporia.gr/]


Έχω επισκεφθεί πάμπολλες φορές το βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία στην οδό Γραβιάς 3 στο κέντρο της Αθήνας. Θεωρώ ότι είναι ένα καλό κατάστημα με αρκετά μεγάλη ποικιλία βιβλίων. Όμως πιστεύω ότι απευθύνεται περισσότερο σε μεγαλύτερες ηλικίες γιατί δεν έχω βρει πολλά πονήματα που να με ενδιαφέρουν εκεί. Για παράδειγμα η μητέρα μου που είναι κοντά στα 70 βρίσκει συνεχώς βιβλία στην Πρωτοπορία και πιστεύω ότι είναι το αγαπημένο της βιβλιοπωλείο.

Εντούτοις έχει πολλά βοηθήματα, λεξικά και μεθόδους εκμάθησης πολλών ξένων γλωσσών, κάτι που είναι σημαντικό. Δεν πωλεί όμως DVD και γενικά άλλα προϊόντα όπως άλλα παρόμοια μαγαζιά που έχω επισκεφθεί στην Αθήνα. Ο χώρος είναι αρκετά μεγάλος και υπάρχουν 2 καταστήματα, το ένα με παιδικά συγγράμματα και το άλλο για ενήλικες στον ίδιο δρόμο δίπλα – δίπλα.

Τα καταστήματα είναι καθαρά και καλά οργανωμένα. Το ένα μαγαζί για ενήλικες έχει ισόγειο, υπόγειο και πατάρι και το άλλο για παιδιά έχει μόνο ισόγειο.

Ο ιστότοπός τους είναι καλά οργανωμένος αν και ούτε πολύ όμορφος ούτε πολύ μοντέρνος. Είναι φανερό ότι έχει χρόνια να γίνει εκσυγχρονισμός αυτού του site.

Δεν έχω γνώμη για το πόσο καλή είναι η εξυπηρέτηση αν παραγγείλεις μέσω του website, ηλεκτρονικά αλλά οι άνθρωποι φαίνονται αξιόπιστοι γενικά. Το προσωπικό δεν είναι και το πιο ευγενικό και εξυπηρετικό που έχω συναντήσει σε καταστήματα γενικά και χρειάζεται κάποια βελτίωση.

Συμπερασματικά, αν ψάχνετε ένα βιβλιοπωλείο παλαιού τύπου και ατμόσφαιρας με ψαγμένα και ίσως κουλτουριάρικα βιβλία, τότε η Πρωτοπορία θα γίνει το στέκι σας. Ειδικά αν είστε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Αν ανήκετε στους νεότερους και στους μη σοφιστικέ τότε καλύτερα να ψάξετε αλλού.

No comments:

Post a Comment