Friday, July 10, 2020

Powertech USB 3.0 Hub. PT-705








Επεξεργασία, ολική, αξιολόγησης [Σάββατο, 19 Φεβρουαρίου 2022]. Αγόρασα το Powertech PT-705 επειδή ο σταθερός υπολογιστής μου έχει μία μικρούλα μητρική της ASRock.

 

Η οποία βγάζει μόνο 4 υποδοχές USB 2.0. Εγώ χρησιμοποιούσα και τις 4 από τις 4 υποδοχές του Powertech PT-705.

 

Βολεύει, σαν σχεδιασμός και μόνο. Διότι έχει παράλληλα τοποθετημένες τις θύρες USB 3.0. Και όχι κυκλικά όπως κάποια ανταγωνιστικά προϊόντα της, σαφώς πιο αξιόπιστης, TPLink.  

 

Το καλώδιό του είναι μικρό. Έτσι, όταν το συνδέω σε μία θύρα USB 2.0, κρέμεται στον αέρα, κάτι που, ενδέχεται να ενοχλεί, κάποιους. Εγώ δεν έχω μεγάλο πρόβλημα, με αυτό.

 

Τα πλαστικά του φαίνονται φτηνιάρικα. Αλλά είναι τουλάχιστον πολύ ελαφρύ. Τονίζω εδώ ότι δεν είναι Type C to USB του. Αλλά το παλαιού τύπου.

 

Μετά από περίπου 2 χρόνια αξιοπρεπούς λειτουργίας. Έπαψε να αναγνωρίζεται από τον σταθερό Ηλεκτρονικό Υπολογιστή μου, εντελώς.

 

Κάτι, το οποίο, το περίμενα, σε ένα βαθμό. Φαινόταν, από την αρχή, χαμηλής ποιότητας, προϊόν.

 

Συνεπώς, δεν το συνιστώ για αγορά. Κι ας είναι, σχετικά, οικονομικό.

 

Θετικά

 

·         Έχει 4 υποδοχές USB 3.0

·         Οι θύρες USB είναι τοποθετημένες παράλληλα, κάτι που με βόλεψε. Όσο κράτησε το μηχάνημα

 

Αρνητικά

 

·         Μετά από περίπου 2 χρόνια καλής λειτουργίας. Χάλασε εντελώς.

·         Μικρό, σχετικά, το καλώδιο σύνδεσης

No comments:

Post a Comment