Friday, July 23, 2021

Κρασί Ροζέ. Πολυποικιλιακό. Κτήμα Χατζημιχάλη (750ml)

 





Πρώτα απ’ όλα, οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι έχω πιει, σχετικά λίγα κρασιά, στη ζωή μου. Δεν είμαι, λάτρης, των περισσότερων κρασιών. Προτιμώ εκατό φορές το Ουίσκι, τα λικέρ ή την Τεκίλα.

 

Εντούτοις θα προσπαθήσω να αξιολογήσω όσο καλύτερα μπορώ το συγκεκριμένο. Το μπουκάλι του είναι πολύ απλό και ψιλόλιγνο.

 

Έχει 2 ετικέτες, μπρος – πίσω. Και ένα σήμα που μοιάζει με γαλοπούλα στο πάνω μέρος του φελλού. Αυτά, να ξέρετε ότι κοστίζουν χρήματα για να κατασκευαστούν.

 

Άρα, αισθητικά, κρίνεται, επαρκές. Πάμε στην ουσία του οινοπνεύματος.

 

Σε σχέση με άλλο, ακριβότερο κρασί, του ιδίου κτήματος, Χατζημιχάλη, που έχω πιει σχετικά πρόσφατα. Το οποίο και δεν θυμάμαι πώς λέγεται, διότι είχα πιει λίγο, στο σπίτι της αδελφής μου. Το Ροζέ Πολυποικιλιακό, κτήμα Χατζημιχάλη έχει, μετριότατη, έως αδιάφορη, γεύση.

 

Φαντάζομαι, ότι η ονομασία, πολυποικιλιακό, μεταφράζεται στο αντίστοιχο, Blended για τα ουίσκι. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος επί αυτού του ζητήματος.

 

Πλην όμως ίσως είναι πιο κατάλληλο, όπως γράφει και η ετικέτα, για φαγητά. Ιδίως λαδερά της ελληνικής κουζίνας. Ή εξωτικά, πικάντικα πιάτα της κινεζικής, ινδικής ή ανατολικής γαστρονομίας.

 

Αυτό που, κυριολεκτικά, μού έσπασε τα νεύρα, είναι ο φελλός που έχει. Για να τον αφαιρέσω χρησιμοποίησα 2 ειδικά εργαλεία αφαίρεσης φελλών. Εκ των οποίων, αυτό το πλήρως μεταλλικό, που έκανε, τελικά, όλη τη δύσκολη δουλειά, είναι ακριβό εργαλείο. Και, εννοείται, δεν υπάρχει σε κάθε σπίτι.

 

Μπορώ να γράφω ώρες για το πόσο άχρηστοι είναι οι φελλοί στα σύγχρονα ποτά. Υπάρχουν και πολύ σοβαρά, σχετικά, άρθρα στο διαδίκτυο, πάνω σε αυτό το ζήτημα. Και μόνο ότι υπάρχει έκφραση, «αυτός είναι φελλός», τα λέει, νομίζω, όλα. Αστειεύομαι!

 

Το μόνο που έχω να πω είναι: ότι ελπίζω να αντικατασταθούν, όλοι ανεξαιρέτως οι φελλοί, από όλα τα ποτά, με βιδωτό πώμα – καπάκι το συντομότερο δυνατόν.

 

Συμπερασματικά, αυτό το φθηνό, πολύ μέτριο σε γεύση, κρασί. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν είναι για πόση. Αν το θέλετε για να το βάζετε στα φαγητά, τότε ίσως αλλάζει το πράγμα. Η τελική επιλογή, δική σας.

 

 

Θετικά

 

·         Αρκετά προσεγμένο μπουκάλι με, αξιοπρεπή, αισθητική

·         Χαμηλή, προσιτή, τιμή

·         Κατάλληλο για χρήση στο μαγείρεμα

 

 

Αρνητικά

 

·         Μετριότατη γεύση για πόση

·         Ο φελλός, που είναι, σχεδόν αδύνατον, να αφαιρεθεί

No comments:

Post a Comment