Thursday, July 29, 2021

Θερμοαγώγιμη πάστα. DeepCool, Z3. 1,5 γραμμάρια



Αυτές είναι οι προδιαγραφές, ή αλλιώς, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, του σταθερού υπολογιστή. Στον οποίον, εγκατέστησα τη συγκεκριμένη πάστα. Μετά από αλλαγή CPU.

Μητρική πλακέτα: ASRock 960GM-VGS3 FX. Socket AM3+. Micro ATX

CPU: AMD FX-8310 8 πυρήνες. 8 threads. @3,4 GHz, βασική συχνότητα/ταχύτητα ρολογιού.

Σκληροί Δίσκοι: Seagate Barracuda 1 TB. Western Digital Blue 1 TB

Μνήμη RAM: 2 ίδια DIMMs Kingston KVR1333D3N9/8G. Σύνολο μνήμης, 16 GB

Κάρτα γραφικών: ASUS Radeon HD 7750 1 GB GDDR5

Ψήκτρα CPU: DEEPCOOL GAMMAXX 400 Black

Τροφοδοτικό: Powertech ATX-530 Watt

Κουτί: Super Case Hellas. SC-250-Blue

Οθόνη: Asus VS197DE Monitor 18.5". VGA (D-Sub) only

Λειτουργικό Σύστημα: Windows 10 Pro. Ενεργοποιημένα

 

Αυτό που μου άρεσε πολύ στην DeepCool, Z3 ήταν το ειδικό, πλαστικό, καλής ποιότητας χεράκι.

 

Για να μπορέσει κανείς, να αλείψει, με μεγαλύτερη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, την πάστα, πάνω στον επεξεργαστή.

 

Η συσκευασία της DeepCool, Z3 είναι πραγματικά, πολύ ελκυστική. Όπως μπορείτε να δείτε, και στις φωτογραφίες μου.

 

Η DeepCool είναι μία Κινεζική εταιρεία. Η οποία έχει την έδρα της στο Πεκίνο. Ιδρύθηκε το 1996. Δηλαδή, 25 χρόνια πριν.

 

Έχω δύο ίδιες, αερόψυκτες, ψύκτρες, για τους 2, σταθερούς υπολογιστές που έχω στο σπίτι. Το όνομά τους είναι, DeepCool Gammaxx 400 Black. Και ψύχουν πολύ, πολύ αποτελεσματικά, και τα 2 μηχανήματά μου.

 

Έτσι, όντας ικανοποιημένος, από την εταιρεία αυτή. Αποφάσισα, να αγοράσω αυτή την, καλή θερμοαγώγιμη πάστα, DeepCool, Z3. Λόγω του εργαλείου επάλειψης, του μεγάλου σωληναρίου, και της χαμηλής, σχετικά, τιμής της.

 

Σίγουρα υπάρχουν καλύτερες θερμοαγώγιμες πάστες στην αγορά. Όπως, οι εξαιρετικές, της Powertech. Αλλά. Οι θερμοκρασίες που έχω σε κατάσταση μη πολύ βαριάς χρήσης ή gaming. Είναι, τώρα τον Ιούλιο του 2021, με την πολλή ζέστη.

 

Από 25 – 45 βαθμούς Κελσίου περίπου. Φυσιολογικότατες θερμοκρασίες δηλαδή, για οκταπύρηνο, ισχυρό επεξεργαστή. Και μάλιστα μέσα στο κατακαλόκαιρο.

 

Συμπερασματικά, έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος, από την απόδοση της DeepCool, Z3. Ίσως δεν είναι η κορυφαία παστούλα. Αλλά εγώ την βρίσκω αξιοπρεπή, στην δουλειά που μού κάνει, και έξυπνα σχεδιασμένη. Χαρείτε τη!

 

 

Θετικά

 

·         Αποτελεσματική

·         Αρκετή ποσότητα στο σωληνάριο

·         Προσιτή τιμή

·         Κουκλίστικη συσκευασία

·         Πλαστικό εργαλείο, για, τέλεια επάλειψη

 

 

Αρνητικά

 

·         Ίσως υπάρχουν, καλύτερες θερμοαγώγιμες πάστες, στο εμπόριο

No comments:

Post a Comment