Friday, July 30, 2021

Σκληρός δίσκος (HDD). Seagate Barracuda 2TB. (ST2000DM008). 3.5 ιντσών

 



Αυτός ο σκληρός δίσκος, δουλεύει, σύμφωνα με το πρόγραμμα, CrystalDiskInfo, 2.140 ώρες. Κάθε βράδυ, κλείνω τον σταθερό υπολογιστή μου. Για να ξεκουράζεται. Παρότι έχω τα Windows 10 Pro


Και, θα μπορούσα να τον έχω συνέχεια ανοιχτό. Κάτι που δεν το συνιστώ για κανένα χρήστη, Τα μηχανήματα, χρειάζονται ξεκούραση. Όπως και ο άνθρωπος.

 

Είναι ένας πολύ αξιόπιστος δίσκος και πολύ γρήγορος. Λόγω της cache μνήμης, στα 256 MB. Πολύ αμφιβάλλω αν, η Western Digital (WD), έχει βγάλει ποτέ, ταχύτερο σκληρό δίσκο, μηχανικό.

 

Τον έχω σαν δεύτερο δίσκο, για backup. Ο βασικός μου σκληρός δίσκος, που είναι κι αυτός της Seagate. Δουλεύει σαν σκυλί, για πάνω από 22.300 ώρες.

 

Εμπιστεύομαι με κλειστά μάτια την Seagate, σαν κατασκευάστρια, εταιρεία. Από τότε που ήμουν έφηβος. Με τον πρώτο μου υπολογιστή με Windows 98, και 6 GB χωρητικότητα.

 

Δύσκολο να βρεις πιο αξιόπιστους μηχανικούς σκληρούς δίσκους από αυτούς της Seagate. Και όχι, δεν είμαι διαφημιστής τους. Είμαι ένας απλός, υπερευχαριστημένος, παλαιός, χρήστης.

 

Έχω και έναν καλό, διαδικτυακό φίλο, Πολωνό. Και αυτός πάντα αγοράζει Seagate, σαν κι εμένα. Πολύ ικανοποιημένος και αυτός από την φίρμα ετούτη.

 

Η τιμή του συγκεκριμένου σκληρού δίσκου είναι πολύ λογική. Για την ανώτατη ποιότητα κατασκευής, που προσφέρει στον καταναλωτή – χρήστη.

 

Τέλος, το σχέδιο, της μπροστινής ετικέτας, είναι πανέμορφο. Καλύτερο από τα μπανάλ σχέδια,  της Western Digital.

 

Συμπερασματικά. Σαφώς και συνιστώ, από κάθε πλευρά. Την αγορά ενός τέτοιου σκληρού δίσκου. Είναι απλά απίθανος. Χαρείτε τον!

 

 

Θετικά

 

·         Ανώτερη αξιοπιστία, σε βάθος χρόνου

·         Υψηλή ταχύτητα λειτουργίας

·         Όμορφο σχέδιο της ετικέτας

·         Λογική τιμή

 

 

Αρνητικά

 

Κανένα. Είναι ένα άριστο προϊόν

No comments:

Post a Comment