Friday, January 21, 2022

Κενά CD-R Verbatim. 700 MB. 52X speed. 80 min. 25 τεμάχια



Έχω χρησιμοποιήσει, μέσα σε διάστημα, πολλών ετών. Κενά CD-R, DVD-R, DVD+RDVD+R DL (Double Layer), DVD-R, DVD-RW. Μαρκών, Verbatim, Thats (Taiyo Yuden), Philips. Καθώς και τα αξιοθαύμαστα, CD-R, Prodisc.

 

Είναι, τα δεύτερα, κενά CD-R Verbatim, που έχω αγοράσει. Τα έχω γράψει όλα, εκτός από τα 3 τελευταία, που μού έχουν απομείνει στο στρογγυλό, καλαίσθητο, βολικό, πρακτικό, κουτί τους.

 

Η ταχύτητα εγγραφής τους είναι υψηλή, στα 52χ. Η χωρητικότητά τους είναι, 702 ΜΒ ακριβώς. Η διάρκεια της μουσικής τους. Αν γράψετε μουσική σε αυτά, είναι, περίπου, 80 λεπτά.

 

Είναι, σε γενικές γραμμές, καλής ποιότητας. Αντέχουν στο χρόνο πολύ. Ίσως έχω πετάξει 1 με 3 τέτοια κενά CD-R. Πράγμα σχετικά φυσιολογικό.

 

Αλλά, αυτό, μπορεί και να οφείλεται, στην οπτική συσκευή εγγραφής, του σταθερού υπολογιστή μου. Ίσως, να ήταν, σε κακή κατάσταση.

 

Το σχέδιό τους και το ίδιο το κουτί τους, είναι πολύ όμορφο. Τα CD-R Verbatim έχουν λευκό χρώμα. Το οποίο είναι ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα. Μου αρέσει πολύ. Το βρίσκω ιδιαίτερο.

 

Καταληκτικά λοιπόν, τα κενά CD-R Verbatim 25 τεμάχια. Είναι ένα αξιόπιστο, αξιόλογο προϊόν. Από μία παλαιά, σοβαρή, εταιρεία.

 

Θετικά

 

·         Αξιόπιστα, ποιοτικά

·         Όμορφη συσκευασία, πρακτική, σε γαλάζιο, με μπλε, χρώμα

·         Γρήγορη ταχύτητα εγγραφής (52χ)

·         Προσιτή τιμή

 

Αρνητικά

 

Κανένα. Είναι ένα πολύ καλό προϊόν

No comments:

Post a Comment