Monday, January 24, 2022

Verbatim DVD-RW 4.7GB. Κενό. 1 τεμάχιο



 Έχω χρησιμοποιήσει, μέσα σε διάστημα, πολλών, ετών. Κενά CD-R, DVD-R, DVD+R, DVD+R DL (Double Layer), DVD-R, DVD-RW. Μαρκών, Verbatim, That’s (Taiyo Yuden), Philips. Καθώς και τα αξιοθαύμαστα, CD-R, Prodisc.

 

Έχω ένα Verbatim DVD-RW 4.7GB. Εδώ και πολλά χρόνια. Το έχω γράψει, αρκετές φορές. Είναι πολύ αξιόπιστο. Να σκεφτείτε ότι καλύπτεται από εγγύηση, εφ’ όρου ζωής, από την εταιρεία. Εντυπωσιακό, έτσι;

 

Η ταχύτητα εγγραφής τους, είναι χαμηλή, δυστυχώς, μόλις, στα 4χ.

 

Το σχέδιό του, και το ίδιο το κουτί τους, είναι, πολύ όμορφο. Η συσκευασία τους, είναι σε γαλαζοπράσινο με μπλε, χρώμα. Αγαπημένα μου χρώματα, δηλαδή.

 

Η πλαστική τους θήκη, μού έπεσε κάτω, άσχημα, σήμερα (Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2022). Έφυγε από τη θέση του, το μπροστινό καπάκι.

 

Αλλά, προς μεγάλη μου, έκπληξη. Δεν έπαθε, απολύτως, καμία, ζημιά! Απλά, ξανάβαλα, το καπάκι, στη θέση του. Και, όλα μια χαρούλα!

 

Καταληκτικά λοιπόν, το κενό DVD-RW Verbatim 4,7 GB, 1 τεμάχιο. Είναι ένα αξιόπιστο, αξιόλογο προϊόν. Από μία παλαιά, σοβαρή, εταιρεία. Την Verbatim.


Θετικά

 

·         Αξιόπιστα, ποιοτικά

·         Στιβαρή θήκη

·         Όμορφη συσκευασία, ανθεκτική

·         Χαμηλή τιμή

 

 

Αρνητικά

 

·         Χαμηλή ταχύτητα εγγραφής (4Χ)

No comments:

Post a Comment