Friday, January 28, 2022

Κενό CD-RW Philips. 700 MB. 12X speed. 80 min. [1 τεμάχιο]

 



Έχω χρησιμοποιήσει, μέσα σε διάστημα, πολλών ετών. Κενά CD-R, DVD-R, DVD+R, DVD+R DL (Double Layer), DVD-R, DVD-RW. Μαρκών, Verbatim, That’s (Taiyo Yuden), Philips. Καθώς και τα αξιοθαύμαστα, CD-R, Prodisc. Τα οποία, αν δεν κάνω λάθος, δεν πωλούνται πια.

 

Είναι, το πρώτο, κενό CD-RW που έχω αγοράσει. Για να είμαι ειλικρινής, αν και έχω το δίσκο αυτό, πάνω από 10 χρόνια. Και, λειτουργεί ακόμα. Δεν τον έχω ξαναγράψει πολλές φορές.

 

Η ταχύτητα εγγραφής τους είναι αρκετά υψηλή, στα 12χ. Η χωρητικότητά τους είναι, 702 ΜΒ ακριβώς. Η διάρκεια της μουσικής τους. Αν γράψετε μουσική σε αυτά, είναι, περίπου, 80 λεπτά.

 

Είναι, σε γενικές γραμμές, καλής ποιότητας. Αντέχουν στο χρόνο πολύ.

 

Το σχέδιό τους και το ίδιο το κουτάκι τους, είναι όμορφο. Το ίδιο το δισκάκι, έχει μωβ, με λίγο ασημί, χρώμα.

 

Το οποίο, είναι, ένα από τα αγαπημένα μου, χρώματα. Μου αρέσει πολύ. Το βρίσκω ιδιαίτερο, έντονο.

 

Καταληκτικά λοιπόν, το κενό CD-RW Philips. 700 MB. 12X speed. 80 min. 1 τεμάχιο. Είναι ένα αξιόπιστο, αξιόλογο προϊόν. Από μία παλαιά, σοβαρή, εταιρεία, όπως η Philips.

 

 

Θετικά

 

·         Αξιόπιστο, ποιοτικό προϊόν

·         Όμορφο δισκάκι, σε μωβ με ασημί, χρώμα

·         Γρήγορη ταχύτητα εγγραφής (12χ)

 

Αρνητικά

 

Κανένα. Είναι ένα πολύ καλό προϊόν

No comments:

Post a Comment