Friday, January 21, 2022

Κενά DVD+R Verbatim. 4,7 GB. 16X speed. 120 min. 25 τεμάχια



Έχω χρησιμοποιήσει, μέσα σε διάστημα, πολλών ετών. Κενά CD-R, DVD-R, DVD+R, DVD+R DL (Double Layer), DVD-R, DVD-RW. Μαρκών, Verbatim, Thats (Taiyo Yuden), Philips. Καθώς και τα αξιοθαύμαστα, CD-R, Prodisc.

 

Είναι, τα πρώτα, κενά DVD+R Verbatim, που έχω αγοράσει. Έχω γράψει τα περισσότερα, από το κουτάκι, των 25.

 

Μου απομένουν, μόλις 5, άγραφα. Η συσκευασία τους είναι στρογγυλή, καλαίσθητη, βολική και πρακτική.

 

Η ταχύτητα εγγραφής τους, είναι ικανοποιητική, για DVD+R, στα 16χ. Η χωρητικότητά τους είναι, 4,37 GΒ ακριβώς.

 

Προσέξτε, όχι 4,7 που γράφει η εταιρεία. Τουλάχιστον, σε υπολογιστές, με Windows. Η διάρκεια της μουσικής τους. Αν γράψετε μουσική σε αυτά, είναι, περίπου, 120 λεπτά.

 

Είναι, σε γενικές γραμμές, πολύ καλής ποιότητας. Αντέχουν στο χρόνο πολύ. Δεν θυμάμαι, να έχω πετάξει, κανένα, από αυτά.

 

Το σχέδιό τους και το ίδιο το κουτί τους, είναι πολύ όμορφο. Τα CD-R Verbatim έχουν ασημένιο χρώμα. Η συσκευασία τους είναι σε μωβ με μπλε χρώμα. Τα πιο αγαπημένα μου χρώματα, δηλαδή!

 

 

Καταληκτικά λοιπόν, τα κενά DVD+R Verbatim 4,7 GB 25 τεμάχια. Είναι ένα αξιόπιστο, αξιόλογο προϊόν. Από μία παλαιά, σοβαρή, εταιρεία. Την Verbatim.

 

 

Θετικά

 

·         Αξιόπιστα, ποιοτικά

·         Όμορφη συσκευασία, πρακτική, σε μωβ, με μπλε, χρώμα

·         Γρήγορη ταχύτητα εγγραφής (16χ)

·         Καλή τιμή

 

 

Αρνητικά

 

Κανένα. Είναι ένα εξαίρετο προϊόν

No comments:

Post a Comment