Monday, October 12, 2015

LogiLink UA0066 IDE 3.5” to USB case (black)






Το κουτί αυτό το έχω πάνω από χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος μαζί του. Η κατασκευή είναι στιβαρή. Διαθέτει έναν πολύ χρήσιμο διακόπτη ON/OFF για να μην ταλαιπωρείται ο σκληρός δίσκος όντας μέρα - νύχτα ανοιχτός. Η σύνδεσή του είναι πολύ εύκολη. Απλά βάζεις το μετασχηματιστή στο ρεύμα και συνδέεις το καλώδιο USB στο PC σου. Το αλουμίνιό του είναι καλής ποιότητος. Ο σχεδιασμός του είναι πολύ όμορφος και έχω κρατήσει ακόμα και το χαρτονένιο κουτί του γιατί μου άρεσε πάρα πολύ σαν σχέδιο. Πολύ χρήσιμο και καλό είναι και το φωτάκι που ανάβει κόκκινο όταν γράφεις ή διαβάζεις από το δίσκο.

Τα αρνητικά του είναι η τιμή που είναι αρκετά τσιμπημένη και το ότι κάποιες φορές μου κάνει ένα ενοχλητικό βουητό όταν είναι σε χρήση και χρειάζεται να τo χτυπήσω ελαφρά με το χέρι για να σταματήσει ο θόρυβος. Επίσης η εγκατάσταση του σκληρού δίσκου μέσα στο κουτί που γίνεται μία φορά όταν το πάρετε ήταν αρκετά μπελαλίδικη λόγω κυρίως κάποιων μικροσκοπικών βιδών που πρέπει να βιδώσεις. Γενικά τα συστήνω χωρίς ιδιαίτερες επιφυλάξεις.

No comments:

Post a Comment