Saturday, May 13, 2017

Ανεμιστήρας με ορθοστάτη Eurolamp Ferrara 147-29021




Έχω τον ανεμιστήρα αυτόν μερικές εβδομάδες. Τον χρησιμοποιώ στο υπνοδωμάτιο. Είναι συναρμολογούμενος. Έχει αρκετά καλές οδηγίες χρήσεως και συναρμολόγησης στα Ελληνικά μόνο. Αυτό μου έκανε πολύ καλή εντύπωση για ένα αρκετά φθηνό προϊόν όπως αυτό.

Η βάση του, που πατάει στο έδαφος είναι από φτηνό αλουμίνιο. Το προϊόν έχει πολύ όμορφο σχεδιασμό. Το δικό μου μοντέλο είναι σε γαλάζιο χρώμα. Βγαίνει όμως και σε άλλα χρώματα.

Η συσκευασία του αναγράφει τα πάντα λεπτομερώς στα Ελληνικά. Τα πλαστικά ποδαράκια της βάσης που ακουμπούν στο πάτωμα είναι αρκετά ευτελή και εύθραυστα. Ένα από αυτά τα 4 μου έσπασε λίγο κατά την τοποθέτησή του στη βάση.

Σε σύγκριση με τον προηγούμενό μου ανεμιστήρα της Primo, που μου χάλασε μετά από χρόνια, αυτός είναι πολύ πιο ισχυρός. Αλλά, ίσως λόγω της μικρότερής του έλικας, είναι και πολύ πιο θορυβώδης. Διαθέτει 3 συνολικά ταχύτητες.

Ο ανεμιστήρας έχει ένα μικρό και αδύναμο φωτάκι σε πορτοκαλί χρώμα μάλλον για να βλέπετε τα κουμπιά στο σκοτάδι. Η όλη κατασκευή του προϊόντος φαίνεται αρκετά στιβαρή για την χαμηλή σχετικά τιμή του. Όταν και αν μου χαλάσει θα κάνω επεξεργασία της αξιολόγησής μου.

Τα κουμπιά ρύθμισης της έντασης είναι μεγάλα και πατιούνται πολύ εύκολα. Ο ανεμιστήρας είναι περιστρεφόμενος και ρυθμίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις με ευκολία. Η διάμετρός του είναι στα 40 εκατοστά. Η ισχύς του είναι στα 55 W. Τέλος, το καλώδιο ρεύματος είναι αρκετά μακρύ.

Συμπερασματικά, το εν λόγω προϊόν φαίνεται αρκετά ανθεκτικό και στιβαρό. Είναι έξυπνα σχεδιασμένο και πολύ όμορφο. Το μόνο ελάττωμά του είναι ο αρκετός θόρυβος που κάνει όταν λειτουργεί. Σίγουρα το συνιστώ για τα χρήματα του.


Θετικά


·         Οδηγίες συναρμολόγησης και χρήσεως στα Ελληνικά
·         Πολύ όμορφο σχέδιο
·         Αρκετά ανθεκτικό και στιβαρό
·         Κουμπιά ανθεκτικά που πατιούνται εύκολα


Αρνητικά


·         Ευαίσθητα πλαστικά ποδαράκια για τη βάση
·         Είναι αρκετά θορυβώδης

 

No comments:

Post a Comment