Tuesday, August 15, 2017

Johnson & Johnson Baby Oil [200ml]

 
 



 

Το έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές σαν λάδι για ερωτικό μασάζ γιατί είναι πολύ φθηνό και κάνει αρκετά καλή δουλειά. Το μπουκαλάκι είναι όμορφο αισθητικά με υπεραρκετή χωρητικότητα (200 ml) για τις δικές μου ανάγκες.

 

Το άρωμά του είναι όμορφο και γλυκό. Θυμίζει μωρό, γι’ αυτό και λέγεται Baby Oil.

 

Το Johnson & Johnson Baby Oil, είναι σχετικά λιπαρό. Κολλάει κάπως επίμονα στο δέρμα στην αρχή. Όμως, έχω χρησιμοποιήσει πολύ παλιά και ένα έλαιο από αμύγδαλο, το οποίο δεν μου άρεσε καθόλου ούτε σαν μυρωδιά ούτε σαν χρήση. Ήταν φοβερά λιπαρό και η μυρωδιά δεν ήταν καθόλου του γούστου μου.

 

Άρα το συγκεκριμένο λαδάκι είναι σχεδόν τέλειο για την τόσο χαμηλή τιμή του. Πραγματικά δεν βλέπω το λόγο να πάει κανείς σε πανάκριβα λάδια για μασάζ που κυκλοφορούν στην αγορά όταν το συγκεκριμένο μυρίζει πολύ γλυκά και ωραία, είναι πάμφθηνο, κλινικά ελεγμένο από δερματολόγους και φοβερά απαλό σαν αίσθηση.

 

Τα αρνητικά που έχει είναι ότι οι ετικέτες, μπρος και πίσω. Εύκολα ξεκολλάνε. Επίσης, αν πέσει σε σεντόνια, λερώνει. Λόγω λιπαρότητας.

 

Απολαύστε αυτό που θέλετε ο καθένας και η καθεμία σε πολύ χαμηλή τιμή και από μία πολύ παλιά, δοκιμασμένη και εγγυημένη εταιρεία, όπως η Johnson & Johnson.

 

 

Θετικά

 

·         Πολύ φθηνό για την ποιότητα που προσφέρει

·         Φίνο, θαυμάσιο άρωμα

·         Έχει απαλή, γλυκιά, αγνή, υφή

·         Ιδανικό για μασάζ

·         Είναι δερματολογικά ελεγμένο

·         Ιδανικό για πολλές διαφορετικές χρήσεις

 

 

Αρνητικά

 

·         Ξεκολλάνε εύκολα οι 2 ετικέτες του

No comments:

Post a Comment