Wednesday, August 2, 2017

Καλώδιο Manhattan Braided USB 2.0 to micro USB Ροζ 1m (352758)


Το εν λόγω προϊόν σας επιτρέπει να συνδέετε συσκευές όπως smartphone, ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και πολλές άλλες στον υπολογιστή σας. Αν έχουν αυτές οι συσκευές Micro USB υποδοχή.

Εγώ το χρησιμοποιώ για να συνδέω το παλιό Smartphone μου σε σταθερό υπολογιστή. Το καλώδιο αυτό έχει πολύ ανθεκτική υφασμάτινη επένδυση για να μην χαλάσει ποτέ. Εκεί όπου συνδέεται το καλώδιο με το βύσμα USB έχει σκληρή πλαστική ενίσχυση για τρομερή αντοχή. Το μήκος του είναι στο 1 μέτρο.

Το καλώδιο αυτό βγαίνει σε διάφορα χρώματα. Το δικό μου είναι σε ροζ χρώμα. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα όμορφο προϊόν.

Η συνδεσμολογία του είναι USB 2.0 και όχι USB 3.0. Προσέξτε το αυτό. Η συσκευασία του είναι από απλή ζελατίνη και αναγράφει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε. Αλλά δυστυχώς μόνο στα Αγγλικά. Εγώ αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν για να αντικαταστήσω ένα καλώδιο του φορτιστή μου που είχε καταστραφεί για το έξυπνο τηλέφωνό μου.

Το μόνο παράπονο που έχω είναι ότι θα ήθελα να είναι πιο μακρύ το καλώδιο. Το 1 μέτρο δεν μου φτάνει απόλυτα. Πρόκειται για ένα καλώδιο που πρακτικά δεν θα σας χαλάει ποτέ λόγω πολύ μεγάλης ανθεκτικότητας.


Θετικά


·         Όμορφο σχέδιο
·         Πολύ ανθεκτικό και στιβαρό
·         Βγαίνει σε διάφορα χρώματα


Αρνητικά


·         Όχι πολύ μακρύ το καλώδιο
·         Σύνδεση USB 2.0 και όχι USB 3.0

No comments:

Post a Comment