Saturday, March 14, 2020

ΜicroSDHC card, Verbatim Premium 16GB Class 10




H Verbatim είναι μία πολύ παλαιά Ιαπωνική εταιρεία, ιδρυθείσα to 1969. Η οποία κατασκευάζει κυρίως αρίστης ποιότητος ηλεκτρονικές μνήμες και οπτικά μέσα (κενά CD, DVD, Blu-Ray). Εγώ έχω στην κατοχή μου ένα στρογγυλό κουτί με μπόλικα CD-R κενά. Έχω γράψει πολλά από αυτά και η ποιότητά τους μου βγήκε σε όλα εξαιρετική.

Η εν λόγω κάρτα μνήμης MicroSD έπεσε στα χέρια μου όταν αγόρασα το ελληνικό (Κινεζικής όμως κατασκευής) MP3/MP4 player, Crypto MP1800 Plus. Την είχε τοποθετήσει μέσα στην σχετική υποδοχή η ίδια η μαμά εταιρεία, Crypto.

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής δεν φόρτωσα την εν λόγω κάρτα με πολλά αρχεία αλλά την αντικατέστησα σχεδόν αμέσως με μία άλλη της SanDisk μεγαλύτερης χωρητικότητας (32 GB). Όμως, πριν την αφαιρέσω, έλεγξα την αξιοπιστία της με ένα Card Reader μηχάνημα σε υπολογιστή με Windows 10 64-bit.

Και, φυσικά, το τεστ, έδειξε ξεκάθαρα την άριστη υγεία της κάρτας αυτής. Η ταχύτητα εγγραφής και ανάγνωσης της κάρτας αυτής είναι χαμηλή, στα 10 MB/s αλλά, εντούτοις, είναι οικονομική και αξιόπιστη καρτούλα.

Αν είστε γενικά υπομονετικοί, όπως εγώ, σε ό,τι αφορά την μεταφορά δεδομένων από και προς τις διάφορες συσκευές που κατέχετε και χρησιμοποιείτε. Τότε η εν λόγω κάρτα μνήμης θα κάνει θαυμάσια την δουλειά της κι ας μην έχει την μεγάλη ταχύτητα των ακριβότερων καρτών.

Μπορεί να μην διαθέτει γρηγοράδα, αλλά είναι πολύ στιβαρή και θα αντέξει στο χρόνο. Επίσης, είναι τόσο πολύ όμορφη που την έχω πάντα πάνω στο γραφείο του σταθερού υπολογιστή μου μόνο και μόνο για να την κοιτάω! Αγοράστε την και δεν θα χάσετε!


Θετικά


·         Αξιόπιστη και στιβαρή
·         Πολύ καλαίσθητο σχέδιο
·         Είναι οικονομική


Αρνητικά


·         Χαμηλή ταχύτητα ανάγνωσης και εγγραφής

No comments:

Post a Comment