Saturday, March 14, 2020

Κατάστημα ειδών πληροφορικής, MG Manager



Στις 6/3/2020 πλήρωσα 59,29 € και παρέλαβα έναν μηχανικό σκληρό δίσκο HDD της Seagate στα 2 ΤΒ. Έκανα πολύ προσεκτικά την εγκατάσταση του δίσκου αυτού στο PC μου την ίδια μέρα.

Από εκεί και πέρα, ο δίσκος επί 2 περίπου μήνες παρουσίαζε δυσλειτουργίες με περίεργους θορύβους σαν να ήταν ελαττωματικός. Τελικά, νέκρωσε τελείως και δεν αναγνωριζότανε από το κομπιούτερ μου.

Περιέγραψα λεπτομερώς το πρόβλημα στο κατάστημα και μου είπαν να τους τον πάω πίσω. Πράγμα το οποίο έκανα. Αφού μίλησα μαζί τους μέσω τηλεφώνου και email, μου είπαν ότι είχα σπάσει εγώ την υποδοχή SATA 3 δεδομένων.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω και τούς το είπα είναι το εξής: Αν είναι σπασμένη η υποδοχή SATA 3, τότε πώς είναι δυνατόν να λειτουργεί ο δίσκος επί 2 μήνες;

Τελικά μου είπαν ότι ενώ ο σκληρός δίσκος είναι εντός εγγύησης δεν θα με καλύψουν ως όφειλαν. Εγώ δεν πιστεύω ότι είχα σπάσει κάτι ο ίδιος. Είναι πιθανόν να το έσπασαν οι τεχνικοί τους μετά την παραλαβή του service έτσι ώστε να μην μπορώ να χρησιμοποιήσω την εγγύησή μου των 2 ετών. Και να ρίξουν το φταίξιμο, εύκολα σε εμένα.

Συμπερασματικά, δεν συνιστώ σε κανέναν το MG Manager, αφού δεν μου συμπεριφέρθηκαν έντιμα και με άφησαν ακάλυπτο όσον αφορά ακριβό προϊόν και που ήταν σαφώς εντός εγγύησης.

No comments:

Post a Comment